Tropic Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Hei. Vurderer å gjøre endel av plenen vår om til parkeringsplass. Noen som vet hvor mye jobb dette er og hvor mye det vil koste for grus og alt annet vi trenger? Hva vil det eventuelt koste å få et firma til å gjøre dette for meg? For alt jeg vet kan dette koste mellom 1000 og 1 mill, jeg har ikke peiling i det hele tatt, så ønsker en liten pekepinn på hvor mye jeg må betale for å evnt gjøre dette.
Aquarelles Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Bestem hva slags dekke du vil ha på parkeringsplassen, f.eks. grus, asfalt, belegningsstein, støpt betongplate, singel etc, og få priser på levering og utlegging av dette. Du bør kanskje foreta noe masseutskifting og bør sikkert bruke duk før ny masse legges ut. Spør en eller flere entreprenører om pris på ev bortkjøring av jord m.m., og spør denne entreprenøren om du bør legge duk før det legges et ev. pukklag. Få pris med entreprenøren du har valgt på levering og utlegging pukk og grus og timepris for maskinarbeid slik at p-plassen blir klargjort for ev. asfalt, belegningsstein eller kanskje singel. Vurder om du kan gjøre noe av arbeidet selv før du setter igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå