Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en utrolig stygg bikinilinje etter epilering. Prikkete og jævlig :( vurderer å prøve brazilian, er det noen som vet om prikkene forsvinner da? Blir huden finere?

Og er det flaut å komme hårete?? Dersom man går jevnlig, da vil man jo i perioder (rett før neste voksing) se veeeldig stygg og hårete ut?<br /><br /> Anonym poster: 22fa433237ab7b5418b986dff22b0dd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det ikke, ettersom jeg blir veldig inngrodd av det. Det blir glatt og fint der som ikke synes når man står, men det ble ikke fint øverst.

Skrevet (endret)

Jeg tar brazilian regelmessig, det beste er å ta det i 4-5 ukers mellomrom, men huden min har blitt jevnere og finere,hadde problemer med nupper og prikker, men de forsvant!

MEN vær obs på inngrodde hår, du må skrubbe godt for å unngå det :-)

Var litt flaut å komme hårete, så det er best om du finner en fast behandler som du har hver gang, så blir det bedre :-)

Endret av Lenni20
Skrevet (endret)

Jeg er hudterapeut og utfører brazilian waxing. Huden din vil etterhvert bli finere og prikkene vil nok forsvinne, men du må vokse deg regelmessig (hver 3-5 uke avhengig av hårveksten din), etter voksing må du passe på og peele huden en gang i uken for å forebygge/hindre inngrodde hår. Du kan også kjøpe med en hårveksthemmende krem, den vi selger er fra Decleor og heter Post epilation creme (tror jeg, husker ikke helt i hodet) :)

Og når du spør om det er flaut, nei det er det ikke, ikke for oss som utfører behandlingen. Jeg tenker ikke over hvilket område jeg jobber på, jeg ser bare hårene og fjerner dem. Selv tar jeg denne behandlingen regelmessig hos en av mine kollegaer og det er litt småkleint, men så er det bare 10-20 min :)

Endret av julielis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...