Gå til innhold

Sex, og plutselig sluttet han....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en gutt i begynnelsen av 20-årene på nettet, og vi fant raskt tonen. Jeg var til å begynne med usikker på om jeg var interessert, men jeg ble raskt forelsket i ham da han behandlet meg veldig bra!

Den andre gangen vi møttes, holdt han meg i hånden og kysset meg. Jeg kjente at han skalv i hele kroppen da han kysset meg, og det virket som om han var nervøs. Han viste stor interesse, og det ble til at vi møttes igjen samme uken. Jeg tok initiativet, men han foreslo filmkveld hos ham. Det ble til at vi så film, i tillegg til at vi koste. Deretter kom jeg med en kommentar om at jeg ikke ville syntes noe om at han så andre jenter, og da fikk jeg svaret: "Det er det ikke tale om."

Etter dette, var jeg helt betatt, og jeg tok det som en bekreftelse på at han faktisk likte meg. Han kjærtegnet meg, luktet på meg, sa jeg luktet godt, koste med meg, strøk meg over håret, kysset meg over store deler av kroppen, kom stadig med komplimenter og sendte en god natt melding til meg etter filmkvelden.

Jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle spille spill denne gangen, og bare være akkurat meg selv. Jeg tekstet ham og spurte om vi skulle finne på noe. Han foreslo da at jeg kunne overnatte, og her hadde jeg satt meg noen forhåndsregler. Null sex, hadde jeg bestemt meg for. Dette fordi jeg ville bli bedre kjent med ham først (fortalte ham dette). Men det ble til at jeg ikke klarte å holde meg lenger. Vi hadde sex, og jeg fant raskt ut at han var jomfru.

Etter at vi hadde sex, fant han tydeligvis ut at vi ikke ville fungere sammen i et forhold, og ønsket kun å være venner. Tre dager før, hadde han sagt: "har mye å gjøre nå... men til helgen...... :)"

Jeg står igjen med følelsen av at han bare brukte meg, for å få debutert seksuelt. Jeg føler meg rett og slett "billig"/lett på tråden, og jeg ble ærlig talt veldig lei meg.

Hva tenker dere? For jeg har aldri opplevd noe lignende, og kunne trengt objektive tanker rundt dette.

Anonym poster: fcbf6214af3f5c329f83ae3bd3db4ed2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om han hadde komplekser for at han fremdeles var jomfru i en alder av 20+, og at du ble brukt for at han skulle få hevet selvtillitten sin noen hakk. Drittsekk. :( Du burde absolutt fortelle han hvordan du føler det, synes jeg!

Skrevet

Ikke si noe, overse ham totalt.

Neste gang han finner på å ta kontakt så spør du tilbake: Hvem fanden er du? Kjenner ikke igjen nummeret.

Skrevet

Du - kjære deg: Du var betatt av fyren, du hadde sex med ham - og vips, så er du billig/løs på tråden? Neineinei! Glem det, i alle fall. Det er HAN som bør skjemmes her, ikke du. Jeg synes at "gjest" over her har et glimrende forslag til hva du kan svare neste gang han evt kontakter deg.

Kontakter han deg ikke, så glem hele fyren, og finn deg en som er i stand til å oppføre seg som et voksent menneske.

You go, girl!

• Liker 1
Skrevet

Hmmm

• Liker 1
Skrevet

Hvordan fant du ut at han var jomfru? Sa han det?

Anonym poster: ecff46e4c199e386a22105537b8f7f01

Skrevet (endret)

Jeg står igjen med følelsen av at han bare brukte meg, for å få debutert seksuelt. Jeg føler meg rett og slett "billig"/lett på tråden, og jeg ble ærlig talt veldig lei meg.

Hva tenker dere? For jeg har aldri opplevd noe lignende, og kunne trengt objektive tanker rundt dette.

herregud, det er jo ikke deg det er noe galt med. Og man er ikke billig/lett på tråden bare fordi "kjæresten" er en idiot!

for å svare på spørsmålet, jeg er mann og har derfor ikke opplevd det, menen jeg jobber med har opplevd noe lignende.

Begge var 21, hun likte han, begge var jomfru,han var ufrvillig jomfru, mens hun hadde fått mange tilbud(jente og utelivsmenneske), men ville vente til hun fikk kjæreste. Hun forelsket seg i gutten, de debuterte(som resulterte i at hun bare ble enda mer forelsket), har faktisk sex et par ganger. Før han frekk som han er dumper henne og sier rett ut at han aldri likte henne og at han bare ville få sexerfaring. Jenta var faktisk så forelsket at hun prøvde å få han tilbake etterpå.

Endret av test123
  • Liker 1
Skrevet

Lurte jeg og på..

Skrevet

Hvordan fant du ut at han var jomfru?

Redd nå?laugh.png

Skrevet

TS her!

Jeg spurte ham om jeg var hans første, etter sexen- fordi mye tilsa det, og han svarte Ja.

Skrevet

Redd nå?laugh.png

TS her!

Hva skulle jeg vært redd for?

Skrevet

Hmmm

Det samme tenker jeg.

Skrevet (endret)

TS her!

Hva skulle jeg vært redd for?

Tjolahopp tjolahej!

Tror du var litt kjapp på avtrekkeren, innlegget du siterer var til en annen bruker( ecff46e4c199e386a22105537b8f7f01 ), har dog skrevet et annet innlegg i tråden hvor jeg svarte deg.

Endret av test123
Skrevet

Tjolahopp tjolahej!

Tror du var litt kjapp på avtrekkeren, innlegget du siterer var til en annen bruker( ecff46e4c199e386a22105537b8f7f01 ), har dog skrevet et annet innlegg i tråden hvor jeg svarte deg.

TS her, igjen!

Hahaha, ja, nå forstod jeg det.

Skrevet

Glemt å trøkke på Anonym-knappen, TS? :)

Skrevet

Glemt å trøkke på Anonym-knappen, TS? :)

Hun har jo hatt kontoen i snart et år og dette var hennes første "offentlige" innlegget. Da er det fortsatt ganske anonymt.

Skrevet

Hun har jo hatt kontoen i snart et år og dette var hennes første "offentlige" innlegget. Da er det fortsatt ganske anonymt.

Ja, det så jeg, men ho hadde fortsatt ikke trykka på anonym. Var det som var poenget.

Skrevet (endret)

Ja, det så jeg, men ho hadde fortsatt ikke trykka på anonym. Var det som var poenget.

Jeg så det ikke før du sa det :gjeiper:

Uansett så utnyttet han deg sikkert ts. Finnes flere fisk i havet :gjeiper:

Endret av Evilposelos
Skrevet

OT:

Glemmer man å trykke på AB knappen, så er det bare å redigere innholdet med noe som ikke tilsier at du er TS. Etterpå kan man skrive den originale anonyme meldingen. Men nå er det litt for sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...