AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Hei! Noen som vet hva ordet "ungdomsbedrift" er på engelsk? Anonym poster: de2c625543be2ab95c2e669e42cfe372
Nasse1 Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Hei. Husker jeg tok en cambridge eksamen da jeg hadde ungdomsbedrift på vgs. Tror ordet som ble benyttet da var young enterprise, men er ikke helt sikker.
The Kitten Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 Hei. Husker jeg tok en cambridge eksamen da jeg hadde ungdomsbedrift på vgs. Tror ordet som ble benyttet da var young enterprise, men er ikke helt sikker. Kan det være youth enterprise du tenker på?
Nasse1 Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Nei, det var eksamen i young enterprise, tenkte opprinnelig på youth. Søkte det opp nå og ser ut som de referer til det som young enterprise company. Dette er jo et spesielt program, så det kan jo hende at ordet youth enterprise også benyttes. http://www.cie.org.uk/docs/qualifications/cyenterprise/8908_syllabus.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå