Gå til innhold

Flørte med ei venninne!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg flyttet inn i en leilighetkompleks med 3 andre personer. Aldri møtt noen av dem tidlgiere. Men ble raskt betatt av den ene jenta. Vi flørter, klemmer, holder rundt hverandre endel. Men jeg er redd for at hun gjør det bare fordi hun liker meg (som en venn). Og jeg ønsker noe mer.

Hva kan jeg gjøre for å finne ut hva hun føler/mener om meg? UTEN å skremme henne bort.

Anonym poster: 08a24d18c1bfffff05edd9269b9e7dd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv pleier jeg bare å la ting utvikle seg av seg selv. Liker hun deg noe mer enn en venn, så vil det nok bli merkbart etterhvert tenker jeg.

Skrevet

Du prøver å stikke tissen din i henne.

Akkurat, hvem trenger ord når man har noe slikt mellom beina ;)

Thumb Up

Skrevet (endret)

Ta ting til det neste nivået ved å holde god øyekontakt og gi henne lure smil av typen hvor det ser ut som om du har en hemmelighet som ingen andre i hele verden vet om. En type smil og blikk som viser at du setter pris på henne og liker det du ser. Veldig godt.

Og så kysser du henne.

For all del, ikke begynn å snakk om "følelsene" dine og tro det skal løse noe som helst.

:)

Endret av Janus
  • Liker 1
Skrevet

Prøv det Janus foreslår. Kall henne samtidig ting som Drømmejenta, min deilige lille sukkerklump og sånt. Skriv gjerne lange sms der du legger ut om følelsene dine. Bruk mange superlativer når du beskriver henne slik du ser henne. Store ord, store vendinger, ikke vær redd for å nevne ekteskap.

Ta med små gaver til henne, feks et par nye sokker, en diamantring eller en kulegrill.

Dersom hun ikke setter pris på dette, er hun neppe noe å samle på. Hennes tap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...