Gå til innhold

Go SMS Pro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å endre litt meldingsutseende og oppsett på min Samsung Galaxy s3 og har vurdert Go SMS Pro.

Jeg har lest litt om det, og blir litt skeptisk ved alt man må godta så mye ting ved appen. At tredjemann har tilgang til meldinger, kontakter og at det kan sendes SMS og lignende, samt at onde "krefter" kan misbruke dette.

Samtidig ser jeg at det er mange, mange som har lastet ned denne appen. Hvor stor er sjansen for at noen skal misbruke dette?

Anonym poster: 8e08216bfdc4a7db86af9cff8fb36b65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Tredjemann" (appen) må jo ha tilgang til meldinger og kontakter, eller så får du ikke sendt noe som helst :) Har selv brukt Go SMS (ikke pro) og syntes det var veldig ålreit. Men siden facebook er såpass strikte så får ikke Go hentet bildene til kontaktene mine på facebook, så jeg gav opp hele greia. Orket ikke betale. Men jeg liker at man får pop-up og kan gjøre pretty much som man vil utseendemessig. Så ja, liten sjanse for misbruk egentlig....

Skrevet

"Tredjemann" (appen) må jo ha tilgang til meldinger og kontakter, eller så får du ikke sendt noe som helst :) Har selv brukt Go SMS (ikke pro) og syntes det var veldig ålreit. Men siden facebook er såpass strikte så får ikke Go hentet bildene til kontaktene mine på facebook, så jeg gav opp hele greia. Orket ikke betale. Men jeg liker at man får pop-up og kan gjøre pretty much som man vil utseendemessig. Så ja, liten sjanse for misbruk egentlig....

Ok, takk for svar :) Som du skjønner så har jeg ikke peiling på slike tekniske ting :sjenert:

Så det er liten sjans for at noe skal skje hvis jeg laster den ned?

Anonym poster: 8e08216bfdc4a7db86af9cff8fb36b65

Skrevet

Jeg har lastet ned mange ganger, på flere forskjellige telefoner og aldri opplevd noe mystisk. Så liten sjanse ja, det vil jeg påstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...