Gå til innhold

Salg på decleor på cheapsmells.com!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opptil 70% på enkelte varer, fort dere før favorittene forsvinner! : D Varer til den 16 september.

Har selv kjøpt denne og denne :hoppendeglad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

!!!!! TAKK FOR INFORMASJONEN :-)

Skrevet

Får man igjen tollen sånn som på feelunique?

Skrevet

Jeg er 80% sikker på det, tror det stod på siden eller så kan du se på hildechristina.com eller forumet =)

Skrevet

Det står på utsjekkingen at de gjør det.

Jeg har kjøpt refill på aroma white c+ nattkremen.

Anonym poster: 4349e70359823595df455ee7dbf46c4d

Skrevet

Fikk tak i to stk. aroma white c+ nattkrem! Herlig!

Gjest Swarovski
Skrevet

Ja, de tilbakebetaler tollen. Jeg fikk tilbakebetalt senest i forrige uke :)

Skrevet

Takk for tips :D Visste heller ikke at de tilbakebetaler moms nå, det er jo supert ettersom de ofte er billigere enn FeelUnique.

Skrevet

Er disse produktene gamle siden det er så billig? Noen som kan finne ut datoen?

Anonym poster: 3abf2f59ffef13ebbe67c8a619e67295

Skrevet

Av tidligere erfaring så har produkter fra cheapsmells som er på tilbud ett år igjen.

Anonym poster: 4349e70359823595df455ee7dbf46c4d

Skrevet

Er disse produktene gamle siden det er så billig? Noen som kan finne ut datoen?

Anonym poster: 3abf2f59ffef13ebbe67c8a619e67295

Har aldri fått gamle produkter fra cheapsmells, men lover å sjekke når produktene kommer (selv om salget kan være avsluttet til den tiden...)

Av og til har de bare salg, for å kunne ta inn nye produkter antar jeg? Eller så endrer decleor pakning og produktnavn på noen av produktene sine - igjen! :blush:

Skrevet

Er det lurest å kjøpe i GPB eller NOK?

Garantert GBP, det sparer du som regel noen kroner på.

Skrevet (endret)

Og hva skal jeg velge hvis jeg har fuktfattig sensitiv hud sammen med litt urenheter og store porer?

Endret av Mortem
Skrevet

Hva slags produkter tenker du på? =) Rens, fuktighetskrem, toner etc. Det du linket til er forresten ikke i stock lenger : O Om du tenkte på rensevann eller noe lignende så er det bare... magisk ;) Neida, det forsvinner av på bomullsdotten. Jeg er ikke så fan av rensevann, men vet at mange med hud som ikke liker vann er glad i disse.

Skrevet

Hva slags produkter tenker du på? =) Rens, fuktighetskrem, toner etc. Det du linket til er forresten ikke i stock lenger : O Om du tenkte på rensevann eller noe lignende så er det bare... magisk ;) Neida, det forsvinner av på bomullsdotten. Jeg er ikke så fan av rensevann, men vet at mange med hud som ikke liker vann er glad i disse.

Jeg lurer på det samme som mortem, bare hvilken fuktighetskrem? Har forresten så fet hud i tillegg, at du skulle bare visst... Har prøvd den Hydra Floral-hudkremen, både den "tyngste" av dem, og emulsionen. Har de en som er enda lettere? :P Jeg ble sååå blank av dem begge

Anonym poster: ce816c95b597f5eec4fb613e395be8e7

Skrevet

Tenker først og fremst på rens (til daglig bruk) og sånn rens man bruker en gang i uka elns, (er veldig nybegynner :P) og en fuktighetskrem. :)

Skrevet

Angående holdbarhetsdato så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er SÅ nøye på det. Bruker kremer selv etter at de har gått ut på dato, og har hittil ikke merket noe til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...