Nana Skrevet 21. februar 2004 #1 Skrevet 21. februar 2004 Jeg har den concealeren fra Clarins som har en hudfarget del og en grønn del. Føler ikke den dekker ringene mine under øynene. Ringene er røde med litt blått i men viser ikke sånn kjempegodt. Har brukt den sånn som det står i bruksanvisningen men syns ikke ringene blir noe annerledes i det hele tatt. Noen tips om hvordan den skal brukes?
Gjest Midnattsol i.i. Skrevet 22. februar 2004 #2 Skrevet 22. februar 2004 Bruker du den grønne delen under øynene? Jeg bruker kun den brune delen under øynene.
Laina Skrevet 22. februar 2004 #3 Skrevet 22. februar 2004 Nå vet jeg ikke når det gjelder DEN concealeren. Men under øyene er man stort sett litt blålig. Selv om det ikke ser slik ut. Tynn hud... Da skal man bruke gul/oransje farge for å dekke. Grønn brukes over røde områder. Kviser o.l. Gjerne rundt neseborene, der mange har en tendens til å være rødere.
anyvold Skrevet 25. februar 2004 #4 Skrevet 25. februar 2004 Bruk den grønne på røde flekker den gule på blå flekker den rosa på brune flekker Sånn vi gjør det er at vi legger på den grønne på de røde flekkene, den gule på det blå under øynene og den rosa på eventuelt brune flekker. Deretter duser vi dem så godt ut som mulig, slik at den ser grålig ut (for at det grønne ikke skal skinne igjennom) og så bruker vi foundation over. Du må nok bruke en middels- til heldekkende foundation, de "transparente" dekker ikke det grønne godt nok. Så enkelt er det! Men vær forsiktig med mengden grønt på dagtid, og pass på at du har fått dekket det.. det er ikke så fint med grønne flekker i ansiktet.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå