Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg pleier som regel å finne dette selv, men nå trenger jeg hjelp:

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne foundationen? Jeg finner kun en selger på Ebay, og ble ikke helt komfortable med denne selgeren.

Og, noen som har prøvd den? Synes den virker spennende. Dessverre inneholder den bismuth, men det reagerer jeg heldigvis ikke på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kjøpe den direkte fra ID?

Gjest Swarovski
Skrevet

Hverken feelunique, beautybay eller lookfantastic har foundationen, men de har ready blush, bronzer og eyeshadow. Er du sikker på at den har kommet ut i europa? :klo:

Og jeg fant 2 selgere på ebay. Denne virker da ikke så ille, eller?

Skrevet

Hva med å kjøpe den direkte fra ID?

De sender ikke til Norge.

Skrevet (endret)

Hverken feelunique, beautybay eller lookfantastic har foundationen, men de har ready blush, bronzer og eyeshadow. Er du sikker på at den har kommet ut i europa? :klo:

Og jeg fant 2 selgere på ebay. Denne virker da ikke så ille, eller?

Den ble lansert 1.september i USA, men du sier kanskje noe der..

Jeg ser bare en selger, jeg? Blir bare litt mistenksom når det kun er _en_ som selger dem på Ebay.

Men takk for svar!

Endret av Maneo
Gjest Swarovski
Skrevet

Den ble lansert 1.september i USA, men du sier kanskje noe der..

Jeg ser bare en selger, jeg? Blir bare litt mistenksom når det kun er _en_ som selger dem på Ebay.

Men takk for svar!

Kan hende de trenger et par uker til for å komme til europa ja ;)

Fant enda en selger nå. Så den jeg linket til i forrige, som virker grei, og så to stk med veldig få salg. Han her har i hvert fall 100% positiv feedback, men denne ville jeg nok holdt meg langt unna.

Skrevet

Kan hende de trenger et par uker til for å komme til europa ja ;)

Fant enda en selger nå. Så den jeg linket til i forrige, som virker grei, og så to stk med veldig få salg. Han her har i hvert fall 100% positiv feedback, men denne ville jeg nok holdt meg langt unna.

Tusen takk for hjelp! :-)

Skrevet

Den er ny, så sikkert ikke kommet til Norge enda. Har du prøvd den? Anbefales?

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg bestilt den, og kosten som hører til. Kan skrive her når jeg har prøvd den, dersom det er interesse for det.

Forøvrig har jeg kjøpt concealeren til BE, og den er suveren!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er fornøyd, men den krever øvelse, ellers ser den fort kakkete ut. Ellers bør man bestille en mørkere farge enn man bruker i vanlig Bare Escentuals mineralfoundation. Jeg bestilte min vanlige farge, og den er lysere enn vanlig, men det går fint for meg nå når det går mot vinter.

Veldig rask å påføre og varer lenge!

Skrevet

Jeg bestilte den i forrige uke og håper på at den ramler ned i postkassen snart, jeg er faktisk superspent på om denne kan være det jeg trenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...