fjollefrua Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Vi skal ha ett "møte" med det stedet vi håper å bruke som lokale til mottagelse og fest. Noen tips til hva som er greit å spørre om? Har skrevet ned en del, men kjekt å høre hva andre har lurt på
AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 - Regner med dere allerede vet det, men: om man må ordne catering og alkohol gjennom stedet eller må ordne selv. Eller om det er valgfritt. - hva som er inkludert i prisen (er det f.eks. dekketøy, duker og slikt? Oppdekking? Rydding og vask?) - om det er et lokale med flere deler: risikerer dere at det er et annet selskap i etasjen over? - Når dere må være ute - om stedet ordner dekking og rydding: er det mulig å levere pynt dagen før/hente gaver dagen etter? Anonym poster: 982494cf0dcdc4e70bc0a02e6b5ca4b8
fjollefrua Skrevet 13. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2012 takk for svar. alle disse hadde jeg allerede skrevet ned, så da er ihvertfall det i boks :D - jeg håper vi får lov å stille med drikkevarer selv, for da kutter man drastisk i budsjettet :D Hvis de ikke har duker, så vurderer jeg faktisk papirduk Er det litt "tacky"???
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 takk for svar. alle disse hadde jeg allerede skrevet ned, så da er ihvertfall det i boks :D - jeg håper vi får lov å stille med drikkevarer selv, for da kutter man drastisk i budsjettet :D Hvis de ikke har duker, så vurderer jeg faktisk papirduk Er det litt "tacky"??? hyggelig å kunne hjelpe (selv om jeg ikke var så mye til hjelp, hehe) ang. duker så tenker jeg at det kommer veldig an på stilen på lokalet, pynt ellers og hvor formelt dere skal ha bryllupet. Er det f.eks en herregård med flotte møbler og tapeter, dere har galla som kleskode og du har en kjole som ser ut som noe en Disneyprinsesse kunne hatt, femretters gourmetmiddag og pynten ellers er overdådig og flott, så blir det nok litt rart ja. Om det er en mer uformell fest med buffet og avslappet stil så er det ikke så ille <br /><br /> Anonym poster: 982494cf0dcdc4e70bc0a02e6b5ca4b8
CathFoto Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Ang.duk så finner du sannsynligvis stoffduk som er rimeligere på Ebay, altså billigere enn papirduk kjøpt i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå