Gjest saya Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Skal på ferie, ogvskal handle inn lesestoff, så trenger tips, Litt om smaken min, jeg liker (og har lest alt av): Jo Nesbø, Liza Marklund, Harlan Coben, John grisham.... Noen som har tips? Gjerne krim ikke så begeistret for Lindell og Mankell, ellers ganske altetende tror jeg
I Grosny Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Dette er ikke krim, men Mesteren og Margarita av Mikhail Bulgakov er min favorittbok. Fantastisk god , med herlig humor, og ranket blant verdens 100 beste bøker.
MockingJay Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 Hunger games! Leste alle 3 bøkene på en en ukers ferie. Man blir totalt oppslukt;) Og selv om filmene og skuespillerne er elendig i twilight, så er det noen utrolig gode bøker. I mine øyne er filmen og bøkene totalt forskjellige. 1
annannas Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 Camilla Lackberg er en av mine krimfavoritter. Anbefales! 1
Gjest BabyBlue Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Lobotomisten av Erik Hysby Sæther. Herlig grøssende bok full av spenning!
kaprifolen Skrevet 12. september 2012 #6 Skrevet 12. september 2012 Har du lest "Mias hemmelighet" av Maria Eriksson? Tredje boken om Mia Eriksson, som Liza Marklund har skrevet om. Denne gangen har Mia tatt pennen fatt selv. Ellers mener jeg at alle bør lese "Mengele Zoo" før de dør. Det er den mest spesielle boken jeg noen gang har lest, ulikt alt annet jeg har vært borti i min snart 23årige "karriere" som lesehest. Ellers leste jeg nylig boken om Christoffer Gjerstad Kihle, "Jeg tenker nok du skjønner det sjøl".
McAdams Skrevet 12. september 2012 #8 Skrevet 12. september 2012 Hvor er du nå, av Mary Higgins Clark. Veldig lettlest og grei bok
kristian82 Skrevet 12. september 2012 #9 Skrevet 12. september 2012 (endret) Skal på ferie, ogvskal handle inn lesestoff, så trenger tips, Litt om smaken min, jeg liker (og har lest alt av): Jo Nesbø, Liza Marklund, Harlan Coben, John grisham.... Noen som har tips? Gjerne krim ikke så begeistret for Lindell og Mankell, ellers ganske altetende tror jeg Shantaram Endret 12. september 2012 av kristian82 1
AryaUnderfoot Skrevet 13. september 2012 #10 Skrevet 13. september 2012 Game of Thrones bøkene er fantastiske synes jeg, hvis du har lyst til å begynne på en serie. Men det forutsetter at du liker fantasy til en viss grad.
Avogadro Skrevet 13. september 2012 #11 Skrevet 13. september 2012 (endret) Drageløperen av Khaled Hosseini. Edit: Ikke akkurat krim, men en veldig bra og spennende bok! Endret 13. september 2012 av Avogadro
sebastianen Skrevet 13. september 2012 #12 Skrevet 13. september 2012 Har du lest "Mias hemmelighet" av Maria Eriksson? Tredje boken om Mia Eriksson, som Liza Marklund har skrevet om. Denne gangen har Mia tatt pennen fatt selv. Ellers mener jeg at alle bør lese "Mengele Zoo" før de dør. Det er den mest spesielle boken jeg noen gang har lest, ulikt alt annet jeg har vært borti i min snart 23årige "karriere" som lesehest. Ellers leste jeg nylig boken om Christoffer Gjerstad Kihle, "Jeg tenker nok du skjønner det sjøl". Ikke bare mengele zoo, men resten av mino trillogien og .
kaprifolen Skrevet 13. september 2012 #13 Skrevet 13. september 2012 Ikke bare mengele zoo, men resten av mino trillogien og . Jepp! Men "Himmelblomsttreet" kan være litt seig å komme inn i, så man må nesten elske Mino først, før man gyver løs! Synes jeg!
Gjest Kv84 Skrevet 13. september 2012 #14 Skrevet 13. september 2012 "Shantaram" av Gregory Roberts, den er så utrolig bra! Har aldri lest en så morsom bok. Språket er lett! Og det er faktisk ikke så mange sider, med det mener jeg at du kan plutselig sitte 2 timer og ha lest i den fordi den er så spennende. Og se hvor få sider du har igjen. Må passe på å ikke lese hver dag jeg, jeg sluker den nesten. 1
Gjest saya Skrevet 14. september 2012 #15 Skrevet 14. september 2012 Oi oi, takk for alle gode tips! skal skrive liste og bestille endel av disse ikveld!
Mermaid Blues Skrevet 16. september 2012 #16 Skrevet 16. september 2012 Hvis du ikke har lest 1984 av George Orwell bør du lese den. Får ikke helt sagt hvor bra den er, i grenseland mot perfekt og vel så det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå