Gå til innhold

Kakestativ og former

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjerte springformer flere størrelser. Hvor får jeg tak i det i Norge! Trur vel muligens Cacas har det, men... :-?

Trenger også tilhørende 3etg kakestativ. Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du sier så har cacas dette. Kjenner du noen forhandlere selv? Ellers kan du forhøre deg med bakere i nærheten, noen av dem leier kanskje ut stativ?

Min forlover er cacasforhandler og skal lage bryllupskaken vår. Hun bestiller jo da det hun skal ha i god tid og jeg slipper å tenke på det. Men de har veldig mye fint på cacas da, har brukt masse av produktene deres og er kjempefornøyd med alt. Så om du bestemmer deg for å bruke dem så blir nok du det også.

Skrevet

takk for svar :-)

Har jobbet på et konditori/bakeriutsalg selv , men synes det de leverer blir for "vanlig". Ikke det at det jeg skal ha er så kjempespesielt. Ønsker meg en kake som er enkel og stilfull, men vil ikke ha vanlig rund..vil ha hjerteformet med hvite liljer eller calla blomster. Har ikke bestem meg for hovedfarge ennå.

Vet at cacas har litt andre ting så er veldig mulig jeg kjøper noe derfra.

Skrevet

Vet hva du mener, jeg ville heller ikke ha helt vanlig rund kake. Vi skal ha hjerteformet kake, på hjerteformet stativ. Vi skal ha nøttebunn med fromasj på, og i stedet for å sette frem toppetasjen så skal det pyntes med friske blomster som går igjen i buketten min på toppen. Hva hun vil velg som pynt på kakene vet jeg ikke, men at det blir flott vet jeg. Og jeg tror gjestene kommer til å synes det er stilig med noe litt utenom det "alle andre" har.

Skrevet

Hørtes flott OG godt ut :-)

Skrevet

Takk. :D Det synes jeg også. Jeg og min forlover som har blitt enige. Sambo har ikke hatt SÅ mye å si om kake, det er ikke det han er så opptatt av uansett ;)

Skrevet

Du kan finne kakestativ i 3 etg hos Panduro, 4 etg kakestativ og "3 etg buffet stativ" hos Aperitif..

Hvis du skal ha noe fra Cacas, må du kanskje finne noen som er selgere hos dem eller har homeparty for dem, tror jeg..

Skrevet

Tror forresten at Panduro har slike former også... Kanskje du kan finne noe hos SGS også...

Skrevet

Disse selger ikke til Norge, men har mye utstyr til kakebaking. Tror Casas selger deres produkter.

Det blir kanskje litt rimeligere å handle direkte fra wilton, synes jeg leste noe her inne tidligere om at man via et firma kunne opprette en fiktiv adresse i usa for å få bestilt derfra...

Skrevet

Cacas importerer fra Wilton ja, og har enda mer utvalg enn cacas har. Cacas tar nemlig ikke inn alt Wilton har. Det var noe snakk om å bruke et netfirma som heter Jetcarrier tror jeg det var. Skal søke litt så finner jeg det frem for deg.

Skrevet

Hjerteformer i 3 forskjellige størrelser har jeg funnet hos Christiania Glasmagasin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...