terri Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Jeg har en liten sønn på 14 mnd, og skal til neste høst begynne å studere igjen. Jeg har gått 1 år på sykepleien, men har tenkt å skifte studie når jeg begynner igjen. Jeg skal søke på sosionom/sosialt arbeid noe jeg tror passer meg veldig godt, men kanskje jeg legger inn en søknad på fysio. og bare for å prøve, vet jeg har for lavt snitt til å komme inn der (har 4,9 i snitt medreknet alle poeng). Går det fint å studere med et lite barn hjemme? pappaen jobber veldig mye, så i mandag-fredag fungerer jeg mer eller mindre som alenemor Noen tips og triks for å få det til å funke best mulig? Håper noen vil svare
Lisette80 Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Jeg har gått ett år på skolen å tatt studiekompetanse året som gikk, går nå første året på sykepleie. Jeg er alene med 2 barn, eldste klarer seg mer eller mindre selv siden han er 15år, men snuppa er snart 3år å krever MYE... Jeg går deltid, det er tøft men går greit, men heltid hadde jeg nok ikke klart om jeg skal være ærlig.. Men nå er jeg 100% alene da bf er borte/død, så har ingen avløsing.. 1
terri Skrevet 12. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2012 Takk for svar trist å høre om barnefar :/ Du er flink som klarer det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå