Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler dere; concealer som stift, eller den flytende varianten? Har dere et merke å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

Jeg synes YSL's Touche Éclat er helt suveren. Den er flytende med penselapplikator.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kommer ann på hvor du skal bruke den. Under øynene? Annet?

Jeg har e t lite arrsom jeg bruker concealer i fast form på. Under øynene foretrekker jeg flytende eller pensel.

Skrevet

Jeg har "stiftconcealer" fra YSL som er så myk at den kan brukes under øynene. Den er jeg kjempefornøyd med. Har prøvs mange varianter og merker, men denne er den beste så langt :) .

Skrevet

Min erfaring er at stift ikke egner seg under øynene, de jeg har prøvd i alle fall.

Det striper seg fort - ikke pent...

Men til "ting" i ansiktet ellers bruker jeg vanligvis stift.

Skrevet
Min erfaring er at stift ikke egner seg under øynene, de jeg har prøvd i alle fall.

Det striper seg fort - ikke pent...

Men til "ting" i ansiktet ellers bruker jeg vanligvis stift.

Det har jeg også erfart. Den stiften jeg har fikk jeg anbefalt av en hudpleier/makeup-artist og den striper faktisk ikke. I tillegg dekker den mørk farge under øynene kjempegodt.

Skrevet

Redhead; kan jeg få navnet på den tror du?

Skrevet

My, den heter Anti-cernes multi-action concealer.

Anbefales! :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg liker concealeren til Kanebo i penselform. Den er flytende, men dekker bedre enn Touche Eclat, og i tillegg gir den fuktighet, så den passer godt på huden rundt øynene. Jeg har faktisk kjøpt den to ganger, noe som faktisk skjer ganske sjelden. Ved daglig bruk varer den for meg i ca 6 mnd, og koster 245,- Den finnes i tre ulike farger; jeg har nr 2.

Skrevet

Så bra å få noen tips i søken etter den perfekte concealer :-)

Ethereal, vet du hvordan Kanebo sin er i forhold til Vercase sin?

Den har de nemlig på Strawb.net...

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Jeg synes YSL's Touche Éclat er helt suveren. Den er flytende med penselapplikator.

:Nikke:

Revlon har også en som er veldig bra, den var jeg kjempefornøyd med før jeg kjøpte YSL sin. Passet i alle fall for meg som har veldig lys hud!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Clarins har en fantastisk god en. Den er ikke så veldig drøy, (mulig jeg bruker veeeldig mye....)uansett så kommer den som "penn" som du skrur opp, utrolig god, dekker bra og holder hele dagen uten å stripe...

Gjest Hulderjenta
Skrevet
Jeg liker concealeren til Kanebo i penselform.

:tommelsmil: Denne bruker jeg også, den er kjempegod!

Gjest Ethereal
Skrevet

@My: Har ikke peiling ang. Versace. Jeg har en mascara derfra som jeg liker ganske godt, ellers har jeg testet øyenskygge (spar pengene!) og lipgloss. Men én ting liker jeg spesielt med Kanebo i forhold til alle andre concealere jeg har testet: den passer også for min ultratørre hud uten å legge seg i striper.

Gjest Anonymous
Skrevet

Clarins sin er super! Har alltid kjøpt ysl, men den er ikke så god som clarins. Den dekker ganske mange ganger bedre :)

-Tanya

Gjest Anonymous
Skrevet

noen som har prøvd chanel pro corrector? Det er en slags palett med flere concealere i forskjellige farger. Virker bra, men vil vite hva dere som har prøvd syns. Er den verd pengene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...