Gå til innhold

Sosialklienten


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Hva skulle egentlig arbeidsoppgavene dine være? Hadde blitt mektig irritert om jeg ble ansatt som kurator eller noe annet, og ble satt til å vaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg mistet jobben altså. Men har jeg noen grunn til å bli lei meg..selv om jeg blir "degradert", og selv om jeg Må bo på en liten plass med lite andre jobber, og selv om jeg må bli "dovasker"...Ingen andre her synes ihvertfall det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lov å være litt lei seg, men så fremt du ikke har blitt alvorlig degradert så synes jeg ikke det er noen grunn til å bli så altfor nedbrutt. Det er flott at du faktisk har en jobb, at du kommer deg ut og får truffet andre mennesker, tjener egne penger og ikke minst får noe å skrive på CV'en din i fremtiden. Det å faktisk ta en jobb viser mye i forhold til å bare sitte hjemme fordi man føler seg "for bra" til å ta slike jobber. Og så kan du selvsagt være aktiv jobbsøker fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, det gir jo god arbeidserfaring å vaske mine klienters doer...

Skal skrive det på cv'en. :) Kjempeglad for det!

Og så er min arbeidsgiver SÅ bekymret for andre som mister jobben. Ja, stakkars de.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men jeg synes det er litt merkelig at man setter andre krav til seg selv enn overfor meg/andre. De som synes dette er helt greit at jeg gjør dette, er jo folk som er livredde for hva andre skal synes om DE, og som ihvertfall ikke tar hva som helst...Selv har jeg lang utdanning og får ikke engang brukt utdanningen min her, og ønsker ikke engang å bo her. Andre har knapt fullført grunnskolen og SKAL ha de beste jobber.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk her syter...jeg synes ikke synd på de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beklager - men jeg fatter altså absolutt ikke hva du snakker om?

Kan du kanskje forklare litt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...