AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Jeg har fått et problem som har dukket opp den siste uken. Jeg kan sitte der, og plutselig så blir skjermen blå, ingen musemarkør. Det har skjedd to ganger, ikke mye, men fortsatt irriterende. Det er ikke snakk om blåskjerm, men at alt fryser på en måte, musemarkør og alt av ikoner osv blir borte, og bakgrundsbildet blir blått (altså ikke en bluescreen). Hva kan dette komme av? Det enete som hjelper en hard reset. Anonym poster: 9c11da68df5d9c61bc3ed51a7c8eac40
Silfen Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Jeg trodde ikke selvmord blant pc-er var vanlig. Oppsøk hjelp snarest!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 Svar normalt da mann, jeg ba om hjelp, ikke et tullete svar. Anonym poster: 9c11da68df5d9c61bc3ed51a7c8eac40
-Jiinxs- Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 Gjør du på noe spesielt når det skjer? Har du prøvd å oppdatere drivere, rensket pcen for virus osv osv?
Gjest Høymann Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Jeg har fått et problem som har dukket opp den siste uken. Jeg kan sitte der, og plutselig så blir skjermen blå, ingen musemarkør. Det har skjedd to ganger, ikke mye, men fortsatt irriterende. Det er ikke snakk om blåskjerm, men at alt fryser på en måte, musemarkør og alt av ikoner osv blir borte, og bakgrundsbildet blir blått (altså ikke en bluescreen). Hva kan dette komme av? Det enete som hjelper en hard reset. Anonym poster: 9c11da68df5d9c61bc3ed51a7c8eac40 1. Ofte når dette skjer så har du korrupte renderings-filer eller såkalte grafikk drivere på pcen din. Da er det lurt å slette de du har, og deretter finne deg noen nyere. 2.Du har ikke nevnt noe om hvor gammel pcen din er, men om du har en gammel pc så lever ikke hardisken din evig heller. Om den har korrrupte sektorer og den skal til å lese av akkurt den sektoren krasjer pcen. 3. Det er lenge siden du har formatert og har masse møkk på pcen som ødelegger for hverandre. Formater. 4. Pcen blir for varm. støv? 5. Du har trojaner, malware og annet funny shit. 6. Du kan prøve en annen mus. Det hender faktisk at musa tar kvelden også.(sender feil info)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå