Gå til innhold

Hvordan se slank ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :heiajente:

Jeg skal møte noen jeg ikke har møtt på flere måneder på fredag morgen.

I den anledningen ønsker jeg å se bra ut, (har begynt å trene og gått ned 4-5 kg). Men merker at all den sunne maten noen ganger gjør meg litt oppblåst.

Har dere noen tips til hva jeg bør spise fremover for å se best mulig ut på fredag? Altså mat som er sunn men jeg ikke blir oppblåst av, evt. bør jeg kanskje også spise/drikke noe som er vanndrivende?

:tommelsmil:

Anonym poster: ddd2fe41d0a6f071dd1668b342c3c167

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVA!? Du skal da ikke "jukse" deg til en kropp du ikke har. Vanndrivende vil neppe gjøre noe med sin oppblåste mage heller. Du vil fly på do og tisse hvert 4.minutt.

Kle deg godt og i noe du føler deg komfortabel i. Da slapper du av, er deg selv og ser best ut!

• Liker 2
Skrevet

Hei! :heiajente:

Jeg skal møte noen jeg ikke har møtt på flere måneder på fredag morgen.

I den anledningen ønsker jeg å se bra ut, (har begynt å trene og gått ned 4-5 kg). Men merker at all den sunne maten noen ganger gjør meg litt oppblåst.

Har dere noen tips til hva jeg bør spise fremover for å se best mulig ut på fredag? Altså mat som er sunn men jeg ikke blir oppblåst av, evt. bør jeg kanskje også spise/drikke noe som er vanndrivende?

:tommelsmil:

Nå vet jeg ikke hva du spiser, men brød mat, laktose og mye grønnsaker kan gjøre deg temmelig oppblåst. Hold deg til egg, kylling, Ryvita, nøtter etc.

Skrevet

Det er bare å dra på Spanx og en BH som virkelig passer så ser du 5 kg mindre ut.

Anonym poster: 74a7715340af9f2e8a2110c480c20bf6

• Liker 2
Skrevet

HVA!? Du skal da ikke "jukse" deg til en kropp du ikke har. Vanndrivende vil neppe gjøre noe med sin oppblåste mage heller. Du vil fly på do og tisse hvert 4.minutt.

Kle deg godt og i noe du føler deg komfortabel i. Da slapper du av, er deg selv og ser best ut!

Tror du har misforstått meg litt, vil bare se ut på mitt beste, har ikke planer om å "jukse meg til" noen kropp. Tenkte mer på at jeg tror jeg har en del vann/luft i kroppen, for det er stor forskjell fra dag til dag hvordan jeg ser ut, selv om vekta har gått ned.

Med vanndrivene tenkte jeg på f.eks. å drikke mye te eller noe lignende.

Litt kjedelig om magen er stor og oppblåst, så får jeg ikke "vist frem" hvor flink jeg har vært!

• Liker 1
Skrevet

Enig med MAJA. Spis mat som ikke gjør det så oppblåst :)

Anonym poster: 1e84b1a992f38f474757a3077c57876a

Skrevet

Å´sjooh. Var redd du ville ha tak i diuretika. DET hadde vært å gå for langt. Dropp masse frukt, sukker osv. Nå er det individuelt hva som gir deg gass i magen, egg skyter fart på meg!;)

Skrevet

Kutt ut alt av salat, melkeprodukter, mel og slike ting, drikk noen glass vin dagen før for å drive ut vannet. Ikke at den andre personen vil merke noen forskjell, men hei, så lenge du føler deg bra :P

Skrevet

Grønn te virker vanndrivende! Hold deg borte fra druer og blomkål, hehe !

Fisk, sjømat og kylling, agurk, melon, naturell yoghurt pleier å funke bra på min mage. Skyr også, men ikke den uten sukker. (De kunstige søtningsstoffene blåser meg opp som en luftballong!) Du kan jo kanskje spise noe activia eller drikke litt Biola også slik at magen holder seg i sjakk?

Forstår deg veldig godt forresten! Skal jeg på en stor fest eller sammenkomst, så tenker jeg også på hva jeg spiser dagen før og dagen det gjelder.. :) Handler ikke om å jukse, men å føle seg vel!

Anonym poster: adb391e3c405ac4df1e65f63f6cc47b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...