AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Jeg har gått ned ca 18 kg på litt over tre måneder og da jeg var på vei i dusjen i morres la jeg merke til at huden på puppene mine har blitt skikkelig rar. Dette høres litt teit ut når jeg skriver det, men jeg har skikkelig tydelige streker eller "rynker" rundt brystvortene, mest over og under. Akkurat som at huden er for stor. Ikke så ulogisk forsåvidt, i og med at de har blitt en del mindre, men det bare ser så voldsomt ut. Er dette noe som går seg til etter hvert? Jeg er i midten av 20-årene, men akkurat det der fikk meg til å se mye eldre ut. Ikke at det har så mye å si, er jo ikke akkurat en del av meg som så mange ser, men jeg er litt fascinert og lurer på om det er normalt? Skal ned hvertfall 10 kg til, og lurer på om jeg blir sånn andre steder på kroppen? Anonym poster: d2aa6dbbd212b106517f92a6d7350936
Thalassos Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Det høres ut som om huden har blitt slapp "bare". Anbefaler deg å trene styrke bla, det er det jo ikke noe negativt med uansett! Huden bør gå seg til etterhvert uansett Gratulerer så UTROLIG mye med et fantastisk vekttap. Hvordan har du gjort dette?
Gjest gjest17 Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 Strekkmerker? Skjer kjapt om du går for kjapt opp eller ned i vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå