Gå til innhold

Må ha sex på første date for å få forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke dette her. Det er så mange som sier de venter litt, for å bli kjent, før de har sex. For å vite at mannen har "de rette motivene" på plass. Når jeg virkelig liker en mann, så har jeg mange ganger forsøkt dette. Men om jeg ikke har sex med dem før det har gått en uke, skjer det ikke noe mer. Uansett hvor mye jeg flørter og viser interesse.

Har hatt noen (som fra min side var tenkt som) ons, og har alltid havnet i forhold etter dette. Bortsett fra en gang, men da var det meg som brøt kontakten, fordi han var en dust som jeg bare ville ha sex med den kvelden.

Den forrige mannen jeg var i forhold med, hadde jeg sex med etter vi hadde kjent hverandre i 3 dager. Vi ble sammen kort tid etterpå og endte som samboere i noen måneder før jeg brøt det av med ham.

Skjønner ikke hva som er galt med meg. Møter av og til menn som jeg kan se for meg et forhold sammen med, men om jeg ikke har sex med dem med en gang, kan jeg bare glemme hele greia.

Anonym poster: 929b292f6322e370ce4ac121eaab9cac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger det egentlig å være et problem, da? Jeg tenker at så lenge du føler deg komfortabel med å ha sex med de du kun dater, så er jo det det viktigste. Uavhegig av hvor mange minutter dere har kjent hverandre, tenker jeg. Noen liker å vente til de vet hva, hvor og hvorfor, mens andre vil heller ta utforske så fort som mulig.

Skrevet

Trenger det egentlig å være et problem, da? Jeg tenker at så lenge du føler deg komfortabel med å ha sex med de du kun dater, så er jo det det viktigste. Uavhegig av hvor mange minutter dere har kjent hverandre, tenker jeg. Noen liker å vente til de vet hva, hvor og hvorfor, mens andre vil heller ta utforske så fort som mulig.

Det som er problemet er at jeg har problemer med å stole på gutter jeg liker skikkelig godt. Derfor har jeg villet se an litt, slik at jeg ikke føler meg brukt OG har "kjærlighetssorg" etterpå. Så da blir det ikke sex helt i begynnelsen og de forsvinner. Altså, problemet kommer når jeg sitter og er knust (som nå), fordi en gutt ikke vil prate med meg mer.

Hvorfor liker ikke gutter meg om jeg ikke har sex med dem med en gang? Og hvorfor vil de ha meg hvis jeg har det?

Pleier det ikke å være motsatt? At gutten får innpass og stikker?

Skrevet

Hva er det galt med meg, siden ingen synes jeg er verdt å vente på?

Hvorfor stikker de ikke etter jeg har hatt sex med dem? Jeg er virkelig ikke så god i sengen, ikke er jeg skikkelig pen heller.

Skrevet

Hva er det galt med meg, siden ingen synes jeg er verdt å vente på?

Hvorfor stikker de ikke etter jeg har hatt sex med dem? Jeg er virkelig ikke så god i sengen, ikke er jeg skikkelig pen heller.

Kanskje det du trenger, er litt bedre selvfølelse? Føler du at du bruker sex for å sikre deg at daten ikke stikker av? At hvis du ikke gir han det du tror han ønsker, så stikker han?

Skrevet (endret)

Er i samme situasjon selv. Tror at om jeg hadde hatt sex med ham jeg liker nå, så hadde jeg ikke sittet her alene nå.

Endret av amonyn
Skrevet

Kanskje det du trenger, er litt bedre selvfølelse? Føler du at du bruker sex for å sikre deg at daten ikke stikker av? At hvis du ikke gir han det du tror han ønsker, så stikker han?

Nei, egentlig ikke. Men jeg skal begynne med det heretter, for det er slik det er.

Skrevet

Men når du ikke har sex,erstatter du det med noe annet? Setter av nok tid til flørting/kosing/prating?

Anonym poster: 6847306e774cd316424e7fc288b16059

Skrevet

Men når du ikke har sex,erstatter du det med noe annet? Setter av nok tid til flørting/kosing/prating?

og kan det være at det var bedre kjemi de gangene dere havnet i sengen?

Trodde faktisk at det normale var å ikke ha sex på første date og ikke første uka heller.

Skrevet

Det virker som om disse guttene forventer at du skal ha sex med de fra første stund. Og det er jo gjerne slik det ender om man er to alene under samme tak. Ta de heller med utenfor fire vegger, slik at anledningen ikke byr seg.

Også kan kose og nusse litt uten å ha sex. Kanskje dra den klassiske "har mensen i dag". Gjør det gjerne klart for de hvordan du ønsker at ting skal skje på forhånd, slik at de ikke bygger opp forventningene for kvelden. For det er kanskje slik det har vært, at de tror at i kveld blir det sex, men så sto ikke kvelden helt til forventningene deres?

Skrevet (endret)

*feil tråd

Endret av amonyn
Skrevet

Jeg vet ikke. Han jeg er forelsket i nå, pratet jeg med MYE. Vi var stort sett på steder det ikke ble naturlig med sex (bytur, tur i nabolaget, utenfor der han bor osv.). Vi var ute på byen en dag også, gikk hjem småfulle og pratet/holdt rundt hverandre. Da vi kom hjem (han bor rett nede i veien fra meg), gikk han bare og sa ha det. Samme med neste gang vi traff hverandre, da gikk vi tur i nabolaget i mange timer. Møtte en venninne og skulle bare inn til henne for å få noe som var mitt, da jeg kom ut var han borte. Siden har jeg ikke sett ham, omtrent.

og kan det være at det var bedre kjemi de gangene dere havnet i sengen?

Trodde faktisk at det normale var å ikke ha sex på første date og ikke første uka heller.

Egentlig ikke. Når jeg bestemte meg for å ha ONS med de guttene, var det nettopp det; one night. Er derfor det er slutt også, vil jeg tro. Hadde kjemien vært så utrolig bra, så hadde jeg ikke sett på dem som ONS kandidater, men kjærestekandidater, om du skjønner. Kanskje det er det at jeg ikke presser dem på noe vis, som gjør at jeg blir spennende? At jeg tilsynelatende ikke vil ha noe mer av dem (for det ville jeg jo i utgangspunktet ikke heller)?

Trodde også det var det som var normalt, men jeg får det tydeligvis ikke til. De er som sagt ikke så villige til å vente på meg :(

Det virker som om disse guttene forventer at du skal ha sex med de fra første stund. Og det er jo gjerne slik det ender om man er to alene under samme tak. Ta de heller med utenfor fire vegger, slik at anledningen ikke byr seg.

Også kan kose og nusse litt uten å ha sex. Kanskje dra den klassiske "har mensen i dag". Gjør det gjerne klart for de hvordan du ønsker at ting skal skje på forhånd, slik at de ikke bygger opp forventningene for kvelden. For det er kanskje slik det har vært, at de tror at i kveld blir det sex, men så sto ikke kvelden helt til forventningene deres?

Nå husker jeg ikke hvordan situasjonene har endt før, men han jeg nevner tidligere her, fikk beskjed om at det ikke skulle skje noe DEN KVELDEN (da vi hadde vært på byen). Han var ganske full, og jeg var ikke så full, og var ikke så hypp på sex med en ganske dødrukken kar (som kanskje ikke klarte å finne ut hvor ting skal inn, hehe). Vi flørtet og tøyset om hvor grensen gikk/hva han fikk lov til ikveld og sånt.

Kan kanskje hende at det er det som har skjedd før da. Kan hende det er noe jeg gjør som får dem til å tro at "nei betyr ja".

TS

Skrevet

Forstår ikke dette her. Det er så mange som sier de venter litt, for å bli kjent, før de har sex. For å vite at mannen har "de rette motivene" på plass. Når jeg virkelig liker en mann, så har jeg mange ganger forsøkt dette. Men om jeg ikke har sex med dem før det har gått en uke, skjer det ikke noe mer. Uansett hvor mye jeg flørter og viser interesse.

Har hatt noen (som fra min side var tenkt som) ons, og har alltid havnet i forhold etter dette. Bortsett fra en gang, men da var det meg som brøt kontakten, fordi han var en dust som jeg bare ville ha sex med den kvelden.

Den forrige mannen jeg var i forhold med, hadde jeg sex med etter vi hadde kjent hverandre i 3 dager. Vi ble sammen kort tid etterpå og endte som samboere i noen måneder før jeg brøt det av med ham.

Skjønner ikke hva som er galt med meg. Møter av og til menn som jeg kan se for meg et forhold sammen med, men om jeg ikke har sex med dem med en gang, kan jeg bare glemme hele greia.

Jeg antar at du snakker om unge, umodne og useriøse mannfolk her.

Og da kan du ikke vente noe annet ettersom den eneste verdien disse ser i deg er sex.

Vent til du har passert 30 år med å danne noe forhold. Og ikke minst velg klokt.

Skrevet

Kan kanskje hende at det er det som har skjedd før da. Kan hende det er noe jeg gjør som får dem til å tro at "nei betyr ja".

TS

Kjenner meg igjen der ja.. Enkelte klarer bare ikke å ta et nei for et nei.

Skrevet

Jeg antar at du snakker om unge, umodne og useriøse mannfolk her.

Og da kan du ikke vente noe annet ettersom den eneste verdien disse ser i deg er sex.

Vent til du har passert 30 år med å danne noe forhold. Og ikke minst velg klokt.

Forrige kjæresten min var over 30, og han jeg ser ut til å ha mistet er 35. Så vet ikke hvor mye det hjelper. Merker en viss forskjell fra majoriteten av dem som er yngre, men ikke på dette punktet. Samt at jeg har mange venner og bekjente som er sammen med unge menn som har "ventet" på dem. Så alder har nok ikke alt å si.

Kanskje jeg tiltrekker meg (og er tiltrukket av) en spesiell type menn, men jeg tror ikke alder har så mye å si som du mener.

Skrevet

Kjenner meg igjen der ja.. Enkelte klarer bare ikke å ta et nei for et nei.

Når kvinner er så dumme at nei ikke betyr nei, så blir det sånn.

Skrevet

Forrige kjæresten min var over 30, og han jeg ser ut til å ha mistet er 35. Så vet ikke hvor mye det hjelper. Merker en viss forskjell fra majoriteten av dem som er yngre, men ikke på dette punktet. Samt at jeg har mange venner og bekjente som er sammen med unge menn som har "ventet" på dem. Så alder har nok ikke alt å si.

Kanskje jeg tiltrekker meg (og er tiltrukket av) en spesiell type menn, men jeg tror ikke alder har så mye å si som du mener.

Alder har mye å si, men personligheten har selvfølgelig mest å si.

Og du velger da ikke klokt, nei.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Men det høres ikke ut som du noensinne har hatt langvarige forhold??

Skrevet

Når kvinner er så dumme at nei ikke betyr nei, så blir det sånn.

Når menn er så dumme at de hele tiden skal mase seg til sex, så blir det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...