AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Jeg har holdt på med en fyr i flere måneder. På grunn av at jeg har vært i et forhold som har vært på pause, så har vi tatt det veldig rolig. Han har hele tiden vært veldig på (åpen om at han var forelsket og ikke hadde følt noe så sterkt tidligere), men også veldig forståelsesfull og ikke presset meg. På grunn av min vanskelige situasjon (pause), så har vi ikke kunne møttes så ofte vi ville. Jeg måtte noen uker til utlandet i jobbsammenheng, og da jeg kom tilbake har jeg ikke fått svar på telefon og sms (jeg vet han lever...). Før vi skiltes virket det ikke som om dette skulle skje. Hvorfor vil noen bare unngå å svare??? Jeg synes det hadde vært ok med en slags avslutning...som ikke er av denne feige sorten..<br /><br /> Anonym poster: d0bd52a5510f42b5170c346fad80f253
Gjest Raindrops Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Han ble vel lei av at du holdt han på gress. 6
Kløftfrid Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 (endret) Faen, feil tråd. Endret 11. september 2012 av Kløftfrid
mammamora90 Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Trodde ikke det pleide å være slik at man datet andre når man har "pauser", er ikke pauser ment til få klarert tankene omkring forholdet man er i (eller var i) for å finne ut om man vil mer? Tja, men nok om det.. Kan godt være at han ikke likte tanken på at du hadde pause med han andre og dermed hadde et "forhold" til en du ikke var helt ferdig med enda, og kanskje ikke kom til å bli det heller hvis du valgte å gå tilbake til det forholdet. 1
Steinar40 Skrevet 12. september 2012 #6 Skrevet 12. september 2012 Jeg har holdt på med en fyr i flere måneder. På grunn av at jeg har vært i et forhold som har vært på pause, så har vi tatt det veldig rolig. Han har hele tiden vært veldig på (åpen om at han var forelsket og ikke hadde følt noe så sterkt tidligere), men også veldig forståelsesfull og ikke presset meg. På grunn av min vanskelige situasjon (pause), så har vi ikke kunne møttes så ofte vi ville. Jeg måtte noen uker til utlandet i jobbsammenheng, og da jeg kom tilbake har jeg ikke fått svar på telefon og sms (jeg vet han lever...). Før vi skiltes virket det ikke som om dette skulle skje. Hvorfor vil noen bare unngå å svare??? Jeg synes det hadde vært ok med en slags avslutning...som ikke er av denne feige sorten..<br /><br /> Anonym poster: d0bd52a5510f42b5170c346fad80f253 Til slutt så gidder man ikke mer.
Gjest Wei Wei Skrevet 12. september 2012 #7 Skrevet 12. september 2012 Hvis du er på pause så er du vel sammen med en annen da. Det er ikke alle som vil vente på opptatte kvinner. 1
makkapakka Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Fordi han har funnet en annen som han virkelig koser seg med.
amare Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 send han mld, be han slutte være så feig... skriv du vet at det ikke ble noe
Gjest Indra Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 send han mld, be han slutte være så feig... skriv du vet at det ikke ble noe Næh, hun burde bare overse ham når han tydeligvis ikke vil ha kontakt med henne. Hvorfor krype for noen som ikke vil mer?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #13 Skrevet 16. september 2012 Mange gode svar her:) og alle er meget mulig sannheten. Jeg føler ikke jeg har brukt han siden vi begge har visst akkurat hva situasjonen innebar fra dag en. Det er helt ok at han har mistet interessen, jeg bare synes det er rart at han ikke kan si det til meg. Vi hadde ikke bare et seksuelt forhold, men også vennskap. Ikke er det mulig å spørre han heller, siden han ikke svarer... Jeg blir gal av å ikke vite grunnen!! <br /><br /> Anonym poster: d0bd52a5510f42b5170c346fad80f253
Steinar40 Skrevet 16. september 2012 #14 Skrevet 16. september 2012 Mange gode svar her:) og alle er meget mulig sannheten. Jeg føler ikke jeg har brukt han siden vi begge har visst akkurat hva situasjonen innebar fra dag en. Det er helt ok at han har mistet interessen, jeg bare synes det er rart at han ikke kan si det til meg. Vi hadde ikke bare et seksuelt forhold, men også vennskap. Ikke er det mulig å spørre han heller, siden han ikke svarer... Jeg blir gal av å ikke vite grunnen!! <br /><br /> Anonym poster: d0bd52a5510f42b5170c346fad80f253 Når han ikke svarer deg så syns han at du er et håpløst tilfelle.
Gjest BM2 Skrevet 16. september 2012 #15 Skrevet 16. september 2012 Jeg har holdt på med en fyr i flere måneder. På grunn av at jeg har vært i et forhold som har vært på pause, så har vi tatt det veldig rolig. Han har hele tiden vært veldig på (åpen om at han var forelsket og ikke hadde følt noe så sterkt tidligere), men også veldig forståelsesfull og ikke presset meg. På grunn av min vanskelige situasjon (pause), så har vi ikke kunne møttes så ofte vi ville. Jeg måtte noen uker til utlandet i jobbsammenheng, og da jeg kom tilbake har jeg ikke fått svar på telefon og sms (jeg vet han lever...). Før vi skiltes virket det ikke som om dette skulle skje. Hvorfor vil noen bare unngå å svare??? Jeg synes det hadde vært ok med en slags avslutning...som ikke er av denne feige sorten..<br /><br /> Anonym poster: d0bd52a5510f42b5170c346fad80f253 Sier hun som er så feig at hun ikkke klarer å avslutte sitt allerede eksisterende forhold Du er ei drittkjerring rett og slett. Er bra han kom seg unna dine klør. Smart fyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå