Gå til innhold

Hvorfor later han som om jeg ikke eksisterer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en fyr i flere måneder. På grunn av at jeg har vært i et forhold som har vært på pause, så har vi tatt det veldig rolig. Han har hele tiden vært veldig på (åpen om at han var forelsket og ikke hadde følt noe så sterkt tidligere), men også veldig forståelsesfull og ikke presset meg. På grunn av min vanskelige situasjon (pause), så har vi ikke kunne møttes så ofte vi ville. Jeg måtte noen uker til utlandet i jobbsammenheng, og da jeg kom tilbake har jeg ikke fått svar på telefon og sms (jeg vet han lever...). Før vi skiltes virket det ikke som om dette skulle skje. Hvorfor vil noen bare unngå å svare??? Jeg synes det hadde vært ok med en slags avslutning...som ikke er av denne feige sorten..<br /><br /> Anonym poster: d0bd52a5510f42b5170c346fad80f253

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Han ble vel lei av at du holdt han på gress.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Faen, feil tråd.

Endret av Kløftfrid
Skrevet

Trodde ikke det pleide å være slik at man datet andre når man har "pauser", er ikke pauser ment til få klarert tankene omkring forholdet man er i (eller var i) for å finne ut om man vil mer?

Tja, men nok om det.. Kan godt være at han ikke likte tanken på at du hadde pause med han andre og dermed hadde et "forhold" til en du ikke var helt ferdig med enda, og kanskje ikke kom til å bli det heller hvis du valgte å gå tilbake til det forholdet.

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge har denne "pausen" vært?

Skrevet

Jeg har holdt på med en fyr i flere måneder. På grunn av at jeg har vært i et forhold som har vært på pause, så har vi tatt det veldig rolig. Han har hele tiden vært veldig på (åpen om at han var forelsket og ikke hadde følt noe så sterkt tidligere), men også veldig forståelsesfull og ikke presset meg. På grunn av min vanskelige situasjon (pause), så har vi ikke kunne møttes så ofte vi ville. Jeg måtte noen uker til utlandet i jobbsammenheng, og da jeg kom tilbake har jeg ikke fått svar på telefon og sms (jeg vet han lever...). Før vi skiltes virket det ikke som om dette skulle skje. Hvorfor vil noen bare unngå å svare??? Jeg synes det hadde vært ok med en slags avslutning...som ikke er av denne feige sorten..<br /><br /> Anonym poster: d0bd52a5510f42b5170c346fad80f253

Til slutt så gidder man ikke mer.

Skrevet

Hvis du er på pause så er du vel sammen med en annen da. Det er ikke alle som vil vente på opptatte kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Fordi han har funnet en annen som han virkelig koser seg med.

Skrevet

send han mld, be han slutte være så feig... skriv du vet at det ikke ble noe

Skrevet

send han mld, be han slutte være så feig... skriv du vet at det ikke ble noe

Næh, hun burde bare overse ham når han tydeligvis ikke vil ha kontakt med henne. Hvorfor krype for noen som ikke vil mer?

Skrevet

He's just not that into you.

Skrevet

Mange gode svar her:) og alle er meget mulig sannheten. Jeg føler ikke jeg har brukt han siden vi begge har visst akkurat hva situasjonen innebar fra dag en.

Det er helt ok at han har mistet interessen, jeg bare synes det er rart at han ikke kan si det til meg. Vi hadde ikke bare et seksuelt forhold, men også vennskap.

Ikke er det mulig å spørre han heller, siden han ikke svarer... Jeg blir gal av å ikke vite grunnen!! <br /><br /> Anonym poster: d0bd52a5510f42b5170c346fad80f253

Skrevet

Mange gode svar her:) og alle er meget mulig sannheten. Jeg føler ikke jeg har brukt han siden vi begge har visst akkurat hva situasjonen innebar fra dag en.

Det er helt ok at han har mistet interessen, jeg bare synes det er rart at han ikke kan si det til meg. Vi hadde ikke bare et seksuelt forhold, men også vennskap.

Ikke er det mulig å spørre han heller, siden han ikke svarer... Jeg blir gal av å ikke vite grunnen!! <br /><br /> Anonym poster: d0bd52a5510f42b5170c346fad80f253

Når han ikke svarer deg så syns han at du er et håpløst tilfelle.

Skrevet

Sier hun som er så feig at hun ikkke klarer å avslutte sitt allerede eksisterende forhold :filer: Du er ei drittkjerring rett og slett. Er bra han kom seg unna dine klør. Smart fyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...