Gjest BabyBlue Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Jeg er veldig glad i mineral hygienics sin foundation, men fargen min er for rosa per nå, så kjøpte akkurat en haug med prøver fra Silk naturals til testing. Shippingen var på den dyre siden (50 kroner tror jeg), men alt i alt var hele bestillingen av mange prøver på ca. 120 kroner, ikke så galt egentlig. Hadde tenkt å bestille fra L.A minerals, men ville tenke litt ut av boksen og finne frem selv for en gangs skyld. Som Mineral Hygienics og L.A Minerals er silk naturals et "indie" merke som få har hørt om, men som i motsetning til ID og EM ikke inneholder bismuth og ingredienser som "skader" huden. Jeg var litt skeptisk siden hjemmesiden så helt tragisk hjemmesnekra ut, men makeupalley jabbet i vei om hvor fantastisk alt var så jeg lot meg overtale som vanlig Det som er så greit med dette merket er at du kan mixe og matche din egen foundation helt selv, så da slipper du å bekymre deg for om fargen blir for gul/for rosa/for mørk/for lys etc. Men jeg ser også for meg at det blir mye søl... og hvordan jeg skal finne frem til min farge blir et under. I tillegg tester de ikke på dyr, og ingrediensene blir veldig nøye forklart på en egen link. Så er det noen som har prøvd dette merket? Er dere fornøyd med det? Føler det er en haug med anonyme mineralmakeupmerker der ute som aldri kommer frem i lyset, blir gøy å se om jeg blir fornøyd. Kan si ifra når det kommer i posten og etter noen dagers testing om det blir hit eller miss, for huden min har ganske klare meninger om hva jeg putter på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå