Gå til innhold

Pris brudepakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til prøvetime for frisør og sminke. Hun ville ikke si en pris før etter prøvetimen. Jeg har halvlangt hår som skal settes opp.

Hva pleier det ca å ligge på...? Er litt spent på den prisen...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva det koster i Norge da vi gifter oss i utlandet, men jeg ville aldri gått med på å ikke ha en anelse om pris før etter prøvetimen! Jeg synes det er direkte frekt å ikke komme med et prisoverslag, og alle som ikke gjør det styrer jeg langt unna (frisører, håndverkere etc).

Men hun har kanskje gitt en min og max pris?

• Liker 3
Skrevet

Vet du hvordan du vil se ut på håret? Hvis du ikke vet det, så kan jo heller ikke hun gi deg et prisoverslag, frisyren kan jo ta 40 minutter, og den kan ta 2 1/2 time.

Skrevet

Ja enig. Ble litt paff, da de ikke ville gi pris! Kanskje jeg skal prøve å finne en annen salong. (er ikke så stor plass, men skal sjekke ut).

Jeg kan si jeg ikke kommer...? Dvs jeg er ikke bundet opp selv om jeg har prøvetime og time på selve dagen?

Vet ikke helt hvordan jeg skal være... Har diadem og slør. Skal sette det opp bak.

De sa de satte av formiddagen til meg, og at jeg skulle ta på kjolen der.

Skrevet

Ja, du kan vel avlyse avtalen, det er ikke noe problem. Jeg ville tro at fordi du ikke visste hvordan du skal være på håret at hun ikke ga deg en ordentlig pris.

Ville ha ringt de andre frisørene i byen og sjekke det ut. :)

(Det er også vanlig at de setter av hele formiddagen, og at du tar på deg kjolen der. :) )

Skrevet

Ja alle slike timer kan vel avbestilles. Og angående pris så har jeg vært bort i det også (div håndverkstjenester og hos frisør) og de kan selvfølgelig ALLTID gi en minimum og maksimum pris! Alt annet er bare tull og vås altså.

Jeg ville undersøkt hos andre frisører.

• Liker 1
Skrevet

Takk for info!:) skal sjekke ut i morgen...

Skrevet

Altså andre frisører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...