Gå til innhold

Cape i vinterbryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gifter meg i vinter, og kjøpte kjole og cape (kort)i forrige uke:)

Hun som solgte den, sa jeg kunne ha den på oppover kirkegulvet. Og ta den av når jeg satt meg feks.

Hva synes dere...? Capet er forresten nyyydelig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du kan det om du vil :) er jo gjerne litt småkjølig å stå ute i gangen og vente ;)

Så lenge capet ikke dekker over kjolen, så er det sikkert veldig fint :)

Skrevet

Ja, den dekker ikke kjolen... Var veldig fin, så har lyst å ha den på opp gulvet. Men ble plutselig litt usikker om det egentlig passet;) men trur jeg går for det. Tar den av når jeg kommer opp og setter meg.

Skrevet

Jeg syns det høres rart ut å gå opp til alteret og så "kle av seg" men det er meg.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Her er jeg enig med Petalouda. Å ha den på i våpenhuset før man går inn er vel greit nok, men å ha den på opp midtgangen og ta den av ved alteret? Njæ... Hvor skal du gjøre av den der oppe?

Edit: skriveleif

Endret av Rakkerunge
Skrevet

Eh, ja kanskje det er litt dumt...? "problemet" et at jeg synes den var nydelig og hadde lyst å ha den på når folk ser meg første gang. Haha, en blir ikke mer voksen når en bikker 30, når det kommer til bryllups prinsesse drømmen;) jeg får se an og tenke litt mer:)

• Liker 1
Skrevet

he he det med prinsessedrøm kjenner jeg lett igjen .... *ler*

du får sove litt på det så finner du sikkert en løsning :)

Skrevet

Jeg tok av min vintercape i våpenhuset. Folk fikk jo se meg med den på etterpå. Det blir fort veldig klønete å skulle ta denne av oppe ved alteret.

Skrevet

Jeg skal også ha cape i mitt vinterbryllup. Syns det er nyyydelig! Men jeg blir å ta den av i våpenrommet, syns at selve kjolen skal stråle opp kirkegulvet:)

Anonym poster: e29422eeacfa36f13a175fb6f3c4ebac

• Liker 1
Skrevet

Nå hadde jeg lang cape da, men jeg tok den av før jeg gikk inn. Hadde blitt mye styr om jeg skulle begynne å kle av meg oppe ved alteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...