AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Har blitt ganske lei meg, er så trist at det aldri ble noe av. Eller ejg vet ikke om det kan bli noe, men det virker som at hun ikke vil mer. Føler meg ganske trist og lei meg. Hvordan kan jeg bli kvitt denne ("kjærlighets") sorgen? Anonym poster: 5bab5ebe3aa1f23f7e94df9b004d2e85
AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Først å fremst finne ut om hun vil mer, det verste du kan gjøre er å gå rundt å lure på det da kommer det til å ta år og dag før du blir kvitt kjærlighetssorgen. Anonym poster: 0dc37533a92895b0a5afae5390adc697
AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Hvis du vet du vil ha henne,så si det da Mann! Og vil hun ikke så vil hun ikke. Da kommer du deg over det, sånn er livet Anonym poster: d3d536b216755db0a50f72796c9d594b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Nei skal ikke gi opp enda! Men hvis jeg får klar beskjed, da er det ikke mye annet å gjøre. Men da har jeg iallefall prøvd, og det er noe å være stolt av! Ble bare litt nedfor isted, tenkte bare hvor synd det ville vært hvis jeg "mister" henne, ettersom at hun er.. unik.. Aldri møtt noen som henne! Så ja, får manne meg opp og finne ut av hva hun faktisk vil Anonym poster: 843bbbea3b61dc4f1a92271a401e0c41
womenwomen Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Nei skal ikke gi opp enda! Men hvis jeg får klar beskjed, da er det ikke mye annet å gjøre. Men da har jeg iallefall prøvd, og det er noe å være stolt av! Ble bare litt nedfor isted, tenkte bare hvor synd det ville vært hvis jeg "mister" henne, ettersom at hun er.. unik.. Aldri møtt noen som henne! Så ja, får manne meg opp og finne ut av hva hun faktisk vil Anonym poster: 843bbbea3b61dc4f1a92271a401e0c41 Ja gjør det. Kan godt hende hun vil - men siden du aldri har tatt mer seriøst initiativ ovenfor henne. Så regner hun med at du ikke er interesert i henne mer. Siden du ikke har fortalt henne hva du tenker og vil. Vanskelig tema å snakke om når begge har følelser for hverandre. Om begge er redd for å ta første steget. Tilfelle avvisning.. Og ofte tenker vell jenta at om han virkelig er interesert. Tar han vell kontakt ...Hvis han ikke tar kontakt. Er det vell et tegn på at han ikke er interesert. Og da slutter hun også og ta kontakt.. Det må være gjensidig - kontakten mellom to. Og ansvaret for å oppretholde kontakten med hverandre. Hvis ikke dør den ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå