Gå til innhold

Når jobbtittelen er skrevet feil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skal søke på en stilling som er utlyst på nett, og tittelen vitner om svake skrivekunnskaper hos arbeidsgiver (f.eks. "Vi søker butikk medarbeider med bil sertifikat og mulighet for å jobbe for middag og etter middag" - ville du da skrevet i søknaden "Jeg søker med dette på stillingen som butikk medarbeider" eller korrekte "butikkmedarbeider" ?

Merk: det er konsekvent i hele annonsen, mao. kan ikke arbeidsgiver skrive riktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde rettet på det som ev. var feil om jeg skulle brukt de samme ordene.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville nok skrevet det riktig uavhengig av hva som står i annonsen. Ingen som kan ta deg negativt på at du kan rettskriving:P

• Liker 5
Skrevet

Det eneste jeg frykter, for å bruke et veldig overdrevent ord, er at de da tror det er JEG som ikke kan skrive, siden de så konsekvent skriver feil.

Skrevet

Jeg ville skrevet det riktig. Det en ingen grunn til at du skal fremstå som dummere enn du er.

• Liker 2
Skrevet

Sannsynligvis vil de ikke legge merke til det. For meg virker det som om folk som konsekvent særskriver rett og slett ikke er særlig bevisst på det og at de slettes ikke legger merke til at andre skriver det annerledes.

Uansett ville jeg skrevet det riktig.

• Liker 3
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

For meg hadde det ikke vært et spørsmål en gang, selvsagt skriver du det på den riktige måten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...