AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Dette er vel strengt tatt et litteraturspørsmål, men jeg poster det her da jeg tror jeg får mer tilbakemelding her. Etter å ha mistet besteforeldrene mine i ung alder, ønsker jeg at mine barns besteforeldre (altså min manns og mine foreldre) skal lage et minnealbum til barnabarna sine. Jeg har først nå i voksen alder innsett for ufattelig mye verdifull lærdom og minner om fortiden som døde sammen med besteforeldrene mine, og jeg vil at dette skal bevares for mine barn. Har googlet litt og sett at det finnes flere bøker som er laget til dette formålet, men da vi ikke har tilgang disse fysisk, slik at jeg får bladd og sammenlignet, håper jeg på å dra nytte av KG damers erfaringer... Er det noen her med erfaring fra denne typen bøker? Eksempler på bøker jeg har funnet er: - Bestemors minnebok - Bestemors og bestefars historie - Til mitt barnebarn Anonym poster: bcb3fbde72f00246f3a035a8391529e9 1
Gjest pysepusen Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Jeg har sett i alle disse bøkene og vi kommer nok til å kjøpe Til mitt barnebarn. Lillesøs og jeg har fått sånn av mormor og morfar og den er fin
Gjest Ulrikke Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Jeg kjøpte Bestemors Minnebok til min mor på www.rodskog-art.no sine sider. Hun har hatt veldig mye glede av den. Der skal bestemor skrive ned sin "livshistorie" og tanker som da blir en gave til sine barnebarn. På Rødskog sine sider kan du bla i litt bøkene for å se om det er en bok for deg Jeg anbefaler den ihvertfall!
mammamy Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Jeg kjøpte Bestemors Minnebok til min mor på www.rodskog-art.no sine sider. Hun har hatt veldig mye glede av den. Der skal bestemor skrive ned sin "livshistorie" og tanker som da blir en gave til sine barnebarn. På Rødskog sine sider kan du bla i litt bøkene for å se om det er en bok for deg Jeg anbefaler den ihvertfall! Vet du om det finnes noe bestefars minnebok også?? Synes det hadde vært moro å hatt fra alle sammen jeg da :-) Ellers var denne kjempefin.
Frida_74 Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Nei virker ikke som de har fler enn Bestemors Minnebok til besteforeldre.. De har en Mors Dagbok som jeg lurer veldig på å kjøpe.. Jeg har Julens Minnebok som jeg også tror Rødskog Art er forlag til. Den er jeg veldig fornøyd med. Har skrevet i den i 6 år, og jeg sitter alltid og mimrer tilbake når jeg skriver inn den nye julen
Gjest Ulrikke Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Julens Minnebok. Fungerer den sånn at man skriver om hver jul eller er det en dagbok der man skriver om hver dag i julen?
Frida_74 Skrevet 7. februar 2013 #7 Skrevet 7. februar 2013 Den har et avsnitt om hver jul. Så står det hvor man skal fylle inn de forskjellige tingene. Som for eksempel hvem som kom på julaften, hvordan middagen var, osv.. Hvis du går inn på sidene til rødskog så kan du bla i de første sidene. Linken dit: http://rodskog-art.no/julens-minnebok
Gjest Ulrikke Skrevet 8. februar 2013 #8 Skrevet 8. februar 2013 Takk Frida_74. Jeg skal nok få kjøpt den til jul.. Er jo en stund til! Jeg ser rødskog har en facebookside der de gir ut en bøker og kalendere gratis. Kanskje jeg vinner den der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå