Gå til innhold

Hvorfor i alle dager tar en som nesten er 40 år eldre enn meg kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble for ikke så lenge siden blitt medlem på møteplassen, og har snakket med noen få personer der inne.

Men jeg må ærlig innrømme at jeg blir litt satt ut av tilnærmelsene til enkelte. Jeg er 26 år og har fått div meldinger fra menn i både 50- og 60-årene... Jeg har skrevet i profilen min at jeg ønsker å møte noen mellom 26-36 år. Litt yngre eller litt eldre er jo greit nok, men det her er jo ikke snakk om ett par år bare.

Men det merkeligste er allikevel en som mer eller mindre tilbød seg å forsørge meg... Han var riktignok innenfor "aldersrammen", men jeg har da absolutt ikke et behov eller ønske om å bli forsørget. Hadde han bare ikke skrevet det, så hadde jeg nok svart han. For alt annet virket jo greit (litt teit sagt, men ja..)

Har egentlig ikke noe poeng med det her, ville bare lufte litt.

Men noen andre som har noen rare historier? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tror de har draget på yngre kvinenr og forstår ikke at de driter seg ut.

• Liker 3
Skrevet

Men det merkeligste er allikevel en som mer eller mindre tilbød seg å forsørge meg... Han var riktignok innenfor "aldersrammen", men jeg har da absolutt ikke et behov eller ønske om å bli forsørget. Hadde han bare ikke skrevet det, så hadde jeg nok svart han. For alt annet virket jo greit (litt teit sagt, men ja..)

Ser du utenlandsk ut på bildet?

• Liker 3
Skrevet

Er man mindre selektiv fordi man er utenlandsk?

Skrevet

Er man mindre selektiv fordi man er utenlandsk?

Man kan i hvertfall ha andre preferanser.

• Liker 1
Skrevet

Det er alltid mer enn nok av desperate tullinger i denne verden.

Og ikke minst; tro aldri på alt du hører (leser).

Skrevet (endret)

Jeg fikk på facebook en melding:

"Hei jeg er en mann på 56 år som ønsker et seriøst forhold med deg" :ler: Jeg er 27 og har aldri sett fyren før.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Haha :) Nei, tror da ikke det. Finnes da haugevis av selvstendige, utenlandske kvinner om det var det det skulle gå på.

Kan vel heller ha noe å gjøre med at jeg er student og alenemor... Men come on... Jeg klarer da fint å forsørge ungen min og meg. Er da i hvert fall ikke derfor jeg ønsker å møte noen :)

Skrevet

Jeg fikk på facebook en melding:

"Hei jeg er en mann på 56 år som ønsker et seriøst forhold til deg" :ler: Jeg er 27 og har aldri sett fyren før.

Hahahaha... uff.. Egentlig så er det jo litt sørgelig. Nei, alle finner seg vel noen en eller annen gang ;)

Skrevet

Det er alltid mer enn nok av desperate tullinger i denne verden.

Og ikke minst; tro aldri på alt du hører (leser).

Nei, man skal vel ta alt med en klype salt (minst).

Har du noen erfaringer du vil dele? :)

Skrevet

de vil ha en ung dame som elskerinne vel! eller vise eks kjerringa at han kan få en mye yngre å deilig dame.

uansett gjør bare som meg,blokker de alle sammen!!!

Anonym poster: c55fe71b7f890e71c1879d1ad7474d6b

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

De tror de har draget på yngre kvinenr og forstår ikke at de driter seg ut.

Nettopp. Hverken mer eller mindre :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, man skal vel ta alt med en klype salt (minst).

Har du noen erfaringer du vil dele? :)

Jeg er ikke så dum at jeg prøver å sjekke opp altfor unge kvinner.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tror de fleste av dem skjønner veldig godt at de driter seg ut. Men hva har de egentlig å tape? Plutselig snubler de over en eller annen kinky ungpike som fantaserer om å bli tatt av en gammel mann eller fem.

De finnes, jeg har en veninne :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

De er vel for gammel til å ha noe å tape uansett :icon_lol:

Skjønner godt at du blir satt ut- selv blir jeg regelrett blodig fornærmet når gamlinger på byen faktisk spør om jeg vil bli med dem hjem :rolleyes:

Skrevet

Rekorden min er 37 år i pluss.

Skrevet

Jeg tror de fleste av dem skjønner veldig godt at de driter seg ut. Men hva har de egentlig å tape? Plutselig snubler de over en eller annen kinky ungpike som fantaserer om å bli tatt av en gammel mann eller fem.

Mennesket er et psyko dyr, ja.

Skrevet

... "venninne", mmmhmmm!

• Liker 6
Skrevet

Hvor mye tok hun for å la dem ta henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...