Pink Skrevet 21. februar 2004 #1 Del Skrevet 21. februar 2004 Er det noen negledesignere her? Som kan fortelle meg litt om utdannelsen, jobben, og sine erfaringer, på godt og vondt. Lurer nemlig veldig på om dette kan være noe for meg, så det hadde vært kjekt å høre litt mer om det. Noen som har tatt utdannelsen sin ved NegleAkademiet, Tone Lise, eller ABC for Nails? Håper å høre fra dere negledesignere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøhvit Skrevet 22. februar 2004 #2 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei!! Jeg er nesten ferdig negledesigner fra ABC for Nails. Har tatt et CD-rom kurs der - men ikke tatt eksamener (har ikke hatt tid).. Tok kurset mest for min egen del, men har satt på negler på naboer og venner samt min søster før hennes bryllup.. Har fått mye skryt fra andre negledesignere - for at jeg har lagt fine naturlige negler.. Jeg ville garantert anbefale deg å ta denne utdannelsen gjennom ABC for Nails da jeg av erfaring vet at dette er kunstnegler som ikke skader egne negler - noe som er veldig viktig for alle dine kommende kunder. En kan helt klart leve av å være negledesigner - i Oslo vet jeg at flere av negledesignerne tjener opptil 48.000 i mnd - men da jobber de selvfølgelig sinnsykt mye da... Send meg gjerne en PM eller noe om du vil ha mer informasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå