AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Jeg har en ustabil syklus som innebærer at jeg ikke vet når eggløsningen min er. Jeg tok utgangspunkt i dag 14 og dag 16 og vi kjørte på disse dagene og håpet å treffe. Det stemmer vel at disse to dagene er de mest alminnelige dagene? jeg kjøpte eggløsningstester, men den ga kun en strek - negativ i går. Men kan jo ikke bruke all verdens av dem heller for de er dyre. Spørsmålet er da om man skal vente til neste 14 / 16 dag og satse på at det er riktig eller om man skal prøve disse testene med jevne mellomrom? Faren med å vente er at man bommer og må vente på nytt og dermed løper tiden fra meg..Vil så gjerne bli gravid straks. Man har alltid hørt at man ikke skal ha ubeskyttet sex fordi da kan man bli gravid, men det er jo dønn vanskelig å bli gravid når man først prøver......... er jo bare et par dager i måneden det er aktuelt, og man er ikke garantert at man treffer da heller Håpløst.... Anonym poster: abae81034274955d328498450e4a1633
AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Hvis du har ustabil syklus er det jo ingen vits å ta utgangspunkt i dag 14, for eggløsning kommer alltid ca 14 dager før neste mens. Du kan kjøpe billige eggløsningstester på nettet. Men det enkleste er å ha sex hver 2-3. dag for da er du sikker. Anonym poster: 06794401ce32a8009138108315349290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå