AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Hei! Jeg har hatt et friår, og skulle egentlig på skole nå. Men fordi jeg er annengangssøker kom jeg iKKE inn på det jeg ville. Så da ble det er friår til. Har nå bestemt meg for å ta vårsemester i utlandet! Har kikket og funnet masse interessant. Men hører så mye om at mange av disse er useriøse, at det blir lite skole og mye fest.. Jeg ønsker å komme hjem igjen med mange gode minner, erfaringer og inntrykk. Jeg vil ikke reise på fylletur til Bali. Jeg ønsker å gå noe innenfor flerkulturell forståelse, kulturpsykologi, osv. Slike emner jeg finner interessant. Og siste spm, hvis jeg da for 30studiepoeng for dette semester, høyner det sjansen for meg å komme inn på høgskole neste år? TAKK for hjelp!! Anonym poster: 89049bfef8bc01377030fba0dcce05cd
Gjest alille Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Hva med kulturstudier.no? Disse poengene kan du bruke som en del av en senere bachelor (hvis du har valgemner).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå