Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker garnier sin nå. Den som både kan være en annsiktsrens, annsiktsmaske og peeling.

Men når jeg går over annsiktet med en bomullspadd etterpå ser jeg at det sitter igjen mye sminke/skitt.

Noen som har en bra en å anbefale og til en rimelig pris?

Handler for det meste slikt på nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simple våtserviett til å fjerne sminken, og simple ansiktsvask i gele- eller skumform etterpå. Lettvint og billig.

Skrevet

Skal vurdere den mew12 :)

Bruker flytende foundation om det skulle ha noe å si. Noe hersk å få helt av huden.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Åssen hud har du da?

The Body Shop har noen som er greie, og billige..

Men hva som passer kommer an på om du har fet/sensitiv/tørr hud, bla bla. :)

Skrevet

Litt tørr når vinteren er på sitt kaldeste og litt fetere på sommeren. Blandingshud kanskje. Den er i alle fall ikke sensitiv :)

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ok.

Her har de til fet og kombinasjonshud:

http://thebodyshop.no/produkter.aspx?docid=238

Kanskje du kan få med en test hjem og teste? :)

Men denne er for veldig fet hud. Men går an å kombinere litt og.

Fuktighetskremen i seaweedserien gir ikke så mye fuktighet, så passer kanskje bedre for veldig fet hud.

Skrevet
DENNE fra Decleor er på salg nå <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_tommelsmil.gif' alt=':tommelsmil:'> Digger den! Bør kombineres med toneren fra samme merke, da md formulations sin rens egentlig er den eneste som er rens og toner i ett og samme produkt.
Skrevet

Jeg har egentlig ikke helt troen på at man trenger toner etter at man har renset annsiktet. Så tror det kun holder med den rensen.

Har inntrykk av at du har god peiling BabyBlue så mulig det blir den fra Decleor :)

Skrevet

Jeg har egentlig ikke helt troen på at man trenger toner etter at man har renset annsiktet. Så tror det kun holder med den rensen.

Har inntrykk av at du har god peiling BabyBlue så mulig det blir den fra Decleor :)

Jeg kan fint bruke den uten toner ganske så ofte, men om jeg må fjerne mye sminke blir det av og til ikke nok (får en slags hinne over ansiktet). Håper du liker den, om den ikke er et must have for deg koster den heldigvis ikke allverden for øyeblikket (110 kroner) =)

Skrevet

Hva gjør toneren da? Er helt blank når det gjelder slikt jeg. Levd med hudprodukter fra dagligvarebutikken i alle de år ;p

Skrevet

Jeg bruker toner hver dag, smører ansiktet straks jeg har brukt toner. Bruker mindre krem og huden blir mer mettet :D Hurra for toner :)) Men måtte bruke toner en stund før jeg kjente at den virkelig virket :)

Skrevet

Hva gjør toneren da? Er helt blank når det gjelder slikt jeg. Levd med hudprodukter fra dagligvarebutikken i alle de år ;p

Toner er steg 2 i hudpleierutinen din og er noe du påfører etter rens, det skal være på huden din og fungere som en stabilisator av hudens ph verdi eller noe i den duren... den fjerner også ekstra rester av sminke og rens som ikke har blitt helt fjernet. Føler ikke at toner behandler så forferdelig mye, den bare er der som en vane og fjerner siste resten av mineralmakeupen og mascarasøl rundt øynene :P Du kan jo bestille rensen og se om du kan få et behov for toneren?

Anbefaler egentlig ikke å gå amokk og bestille en haug med decleorprodukter på en og samme gang da det ikke alltid er for alle, men siden det er på tilbud og det bare gjelder noe så basic som en rens og toner er det bare å teste og prøve seg frem =)

Skrevet

Steg to: Toning

Før var tonere harde mot huden, nå finnes det derimot utallige tonere på markedet som gir en mild og formulerende balanse i huden. Schorr anbefaler å bruke en mild toner over ansiktet og hals etter at du har renset huden grundig. Dette fjerne de siste sporene av rensemelken og restaurerer pH balansen i huden slik at den ikke overproduserer eller produserer for lite olje.

For olje- eller kombinasjonshud, kan du bruke en litt sterkere toner. Om du har oljehud skal du se etter ingredienser med hassel i. Dette kan være tørrende, men av og til trenger en oljehud å bli litt tørket først.

Er veldig greit med toner, men det gjelder å finne den riktige kombinasjonen av toner og rensemelk for din hud.

Skrevet

Jeg brukte tidligere rens, toner mm. Prøvde "servietter" tilfeldig da jeg ikke hadde tilgang på rens etc. Ble positivt overrasket, og har nå brukt stort sett kun simple serviett på kveld. Av og til har jeg brukt toner etterpå hvis huden føles veldig skitten.

Skrevet

Servietter tar ikke foundation fordi de fleste er vannfaste, Bare prøv med toner etter du har brukt serviett så ser du hvor mye sminke som er igjen...

• 4 uker senere...
Skrevet

er det noen rens (helst skummende) som man "ikke trenger" toner med? at det er litt innebygd eller noe i den duren.....liksom, stabiliserer phen feks :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...