AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Jeg er en av de som nappet alt for mye på øyenbrynene mine før, noe jeg får igjen for nå, de vokser nemlig ikke ut igjen ! Skulle så ønske jeg hadde naturlige bryn, men siden de er lyse og overplukket er jeg avhengig med å fylle ut med øyenbrynspenn. Er det noen som har tips og triks å dele? Eller er det noen som har erfaring med hårtransplantasjon til brynene eller permanent makeup?, har lest litt om det. må si det frister så lenge det blir et naturlig og bra resultat. Anonym poster: 0c38ec38caa6dbca779ec6ab47aed713
Wednesday Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 http://www.skinstore.com/p-9191-fusion-beauty-stimulashfusion.aspx
Tine.. Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 Den har jeg hørt skal være bra, takk for tipset
Gjest Swarovski Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Og så er det en tråd litt lenger ned her om castor olje. Endel billigere enn stimulash, for å si det sånn.
Gjest Kaxxy Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Permanente bryn! Ser sååå natulig ut og varer 3-4 år. Love it!
Tine.. Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 stimulash er ganske dyr, mellom 800-900 kr så da bør den holde det den lover, så litt kjipt hvis den ikke skulle fungere på meg, har prøvd noe lignende uten hell før, men det er verdt å prøve. Er desperat !! Castor oljen hørtes ut som et rimeligere alternativ så slenger meg med på den, takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå