Gå til innhold

Tips om romantisk hotell i Storbritannia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg og broren min skal gi foreldrene våre et opphold på et romantisk hotell i Storbritannia som gave til 20-års jubileumet deres. Har søkt en del rundt på nettet, men siden det er så mye å velge i og siden vi ikke vet hvilke områder som er best, spør jeg dere også :)

Foreløpig har vi ingen spesielle ønsker om sted, annet enn at det må være i enten Skottland, England eller Wales. Budsjettet er ca 4000 kr for 2 netter i dobbeltrom. Hotellet bør aller helst ha hage/uteområde (mamma elsker sånt) og ha litt sjarm. Artig om det er et slott eller noe, men det er kanskje for mye å forlange. Et hotell jeg elsket, men som er helt utenfor vårt budsjett, er dette.

Kanskje litt vel spesifisert til en budsjettpris, men håper noen kan komme med tips likevel! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bodd på Mansion House i Elgin, Skottland. http://www.mansionhousehotel.co.uk/ ser ut til at det passer budsjettet.

Nydelig hotell og område, men er omtrent fire timer fra Edinburgh og en og en halv time fra Aberdeen, så er ikke det mest sentrale. Tenkte jeg kunne nevne det likevel :)

Skrevet
Grim's Dyke. Enkelt å komme seg dit, flott hage og i følge venner jeg har i området generelt et veldig bra sted. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...