Gå til innhold

Om han i BB som er anmeldt for voldtekt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er tilfelle jeg?? Blir i såfall ikke overraska, han var en skikkelig ekkel type! Så i et intervju at han skrøyt av at han liksom hadde fått ENDA flere sex tilbud etter at han kom ut av BB. I følge ham selv kom gutter opp til ham og spurte om han ville ha sex med damene deres... :kvalm:

Har en sterk mistanke om at han bedrev en del ønsketenkning der men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er han jeg tror det er er jeg ikke overrasket. Kvalme gris :evil:

Skrevet

Åhhh....nysgjerrige meg! Hvem snakker vi om her?

Skrevet

Husker ikke hva fyren heter .........

Deler av innlegg slettet da dette strider mot KG's reglement

Usikker

-moderator-

Skrevet

Dette har ikke jeg fått med meg. Noen som har en link eller noe? Kan vel tenke meg til hvem det er, og da forundrer det ikke meg om han er i stand til å voldta noen. (Kanskje til og med uten å forstå at det FAKTISK er voldtekt?)

Skrevet

Vil ha meg frabedt at dere kaller ham bergenser.

Deler av innlegg slettet

Usikker

-moderator-

Skrevet

Var han med i siste runde av BB? Da fulgte ikke jeg med...

Skrevet
Dette har ikke jeg fått med meg. Noen som har en link eller noe? Kan vel tenke meg til hvem det er' date=' og da forundrer det ikke meg om han er i stand til å voldta noen. (Kanskje til og med uten å forstå at det FAKTISK er voldtekt?)[/quote']

Helt enig! Den fyren er helt for-jævlig ekkel. Her er en link:

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle189368.ece

Skrevet

Takker for linken, Coffee.

Og han er så motbydelig ekkel!!! Hans uttalelse:

- Jeg har ikke voldtatt noen. I min posisjon får jeg de jentene jeg vil ha, så jeg trenger ikke voldta noen, for å si det slik.

er helt motbydelig. Og jeg syns det er et under om damer frivillig går til sengs med en sånn klyse og selvelsker. Og å kalle seg mann!?!?! Det er lite mandig over ham. :kvalm:

Skrevet

Dagbladet Magasinet hadde en sak om han for noen måneder siden

Håper de damene som villig poserte med han skammer seg grundig nå. Blir kvalme av både dem og selve fyren.

Deler av innlegg slettet - det samme er linken.

Usikker

-moderator-

Skrevet

Med fare for å tråkke i salaten. Hvis fyren er så motbydelig, hvorfor blir en ung kvinne med slasken og en kompis på rummet? Han hadde vel gitt tilstrekkelige signaler til å forstå hva han "var ute etter"

Var jeg dum nå?

Skrevet

Tråden er stengt.

Dette er en persondebatt og strider mot KG's regler.

Usikker

-moderator-

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...