Gå til innhold

Peng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kompis av meg er shizofren, har ikke gått på skole eller jobb på 4 år, får 12000 fra nav i månen og sier han er pensjonert??

Jeg jobbet i 1 år med nav 8 timer hver dag og fikk 4000 i månen.

Hele systemet er jo helt fucket man, tjener tilogmed mindre en han nå som jeg er lærling.

Hvorfor får han så masse? synes det er uretferdig og heilt fucka

Anonym poster: 5d35555a9c6926fe3e70936683ad9fc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, 12 000 må da være mellomtingen.

Nå du er ferdig med læretida, altså utdannelsen din, så kommer du til å tjene mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

En kompis av meg er shizofren, har ikke gått på skole eller jobb på 4 år, får 12000 fra nav i månen og sier han er pensjonert??

Jeg jobbet i 1 år med nav 8 timer hver dag og fikk 4000 i månen.

Hele systemet er jo helt fucket man, tjener tilogmed mindre en han nå som jeg er lærling.

Hvorfor får han så masse? synes det er uretferdig og heilt fucka

Anonym poster: 5d35555a9c6926fe3e70936683ad9fc2

Nå får du gi deg. Jeg sier ikke at systemet er perfekt. Faktisk irriterer jeg meg grønt noen ganger jeg også.

Men schizofreni er den verste psykiske lidelsen man kan ha. Det finnes selvfølgelig flere grader av den, men du trenger ikke være psykolog for å skjønne at en person med schizofreni har store problemer med å tilpasse seg en hverdag med arbeid, og alt det innebærer. Å 12000 i måneder som et menneske skal leve på, er veldig lite. Du er ferdig som lærling snart og da kan du leve godt på lønnen din som garantert er mer enn 12000 kroner i måneden. En person med schizofreni har en laaaang behandlingsprosess foran seg, og vil kanskje aldri ha sjansen til å jobbe normalt igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...