Gå til innhold

Se bakover?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Leser dere - og også om igjen- innlegg/diskusjoner som ligger langt bak på disse sidene -og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope...jeg gjør ikke det.. Hvis jeg lurer på noe, lager jeg ny tråd uten å sjekke først!

Skrevet

Nei, bortsett fra når jeg søker etter noe for å se om det har vært tidligere innlegg om samme sak.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det må vel være innlegg man liker godt det da kanskje; som blir lest om igjen...

Skrevet

Jeg søker en del hvis det er noe jeg lurer på.

Skrevet
Jeg søker en del hvis det er noe jeg lurer på.
:Nikke:
Skrevet

Om det er noko eg lura på, går eg heller tilbake for å sjå om det er skreve noko om det tidlegare, enn å starte ein ny.

Skrevet

Jeg søker bare hvis det er noe jeg lurer på.

Skrevet

Søker også hvis det er noe jeg lurer på, har vært litt dårlig til å skrive i det siste.. Litt lat..

Skrevet

Har ofte gått tilbake og fortsettet på tråden om jeg var interesert i noe a la det samme. Forøvrig synes jeg det er spennende å lese gamle tråder og evt kommentere på disse.

Gjest Carmelita
Skrevet

Jeg blar ofte bakover for å se hva som har blitt skrevet om. Kan være ganske gøy å lese gamle innlegg.

Skrevet

Det blir som de andre her sier, dersom jeg leter etter noe spesielt. Ellers så leter jeg bakover dersom jeg har vært vekk fra KG en stund. Er altfor nysgjerrig til å la vær å se hva som skjedde her inne i mellomtida :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...