Jeanine Skrevet 21. februar 2004 #1 Skrevet 21. februar 2004 noen som har forslag til kjeder som selger fine baderomsinnredninger til fin pris? Ønsker en romslig innredning i mørk farge (bøk/kirsebær), men har ikke lyst til å bruke mer enn 10-15000 på en. IKEA har et sett jeg synes er veldig fint, men jeg er redd for at kvaliteten er for dårlig... Det er jo tross alt et våtrom (mye fuktighet)..
Gjest Myumi Skrevet 21. februar 2004 #2 Skrevet 21. februar 2004 IKEA selger faktisk veldige gode løsninger for kjøkken og bad. Mange gjør en stor feil når de sammenligner IKEA's kjøkken/bad løsninger med alt annet de selger som ofte går i stykker.
Væren Skrevet 21. februar 2004 #3 Skrevet 21. februar 2004 OBS bygg har et stilig og enkelt bad i kirsebærfarge, vi har nettopp kjøpt dette til nytt bad på loftet. Ikke dyrt og stilig i kombinasjon med tøffe stålknotter! Husker ikke hva det heter...
valmue Skrevet 21. februar 2004 #4 Skrevet 21. februar 2004 Porsgrund har flotte og stilrene baderomsinnredninger i bl.a. kirsebær, som slett ikke er av de dyreste.
Leo Skrevet 21. februar 2004 #5 Skrevet 21. februar 2004 Ville ikke vært redd for å kjøpe baderomsinnrednng (Eller kjøkken for den del) på IKEA. I den forrige leiligheten vår hadde vi baderomsinnrednng fra IKEA og den var i hvert fall like fin etter tre år. Tror desverre ikke jeg kan si det samme om den dyre vi har nå.
Gjest Zalomine Skrevet 21. februar 2004 #6 Skrevet 21. februar 2004 Jeg er ganske sikekr på at baderomsinnredningen vår er fra Ikea, og den er det ikke noe i veien med. Det ER noe i veien med det mennesket som valgte å innrede et bad mde så miiiiiinimalt med skap, men økonomisk var det sikkert, siden det uansett er til utleie. Og, for all del, ikke strekk opp en ledning med strøm ved speilet, til hårføner og denslags... Men, det er ikke Ikea sin feil at det var en MANN som tok de avgjørelsene...
Twigi Skrevet 21. februar 2004 #7 Skrevet 21. februar 2004 Men, det er ikke Ikea sin feil at det var en MANN som tok de avgjørelsene... Vår tidligere nevnte oppussingsprosjekt er å gjøre istand en hybel, og vi holder på med badet nå. Jeg forsøker stadig vekk å påvirke løsningene, selv om det har lett for å bli litt dyrt da :oops: Skal forsøke å få en stikkontakt i nærheten av speilet Skal absolutt bruke IKEA innredning. Har akkurat montert IKEA kjøkken, og det er helt suverent. Jeg elsker monteringen - det er bare å klikke ting sammen, alt passer, alt funker, skikkelig drømmekjøkken!
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #8 Skrevet 21. februar 2004 Vi har skap og speil fra Ikea på badet. Har hatt skapet i over fem år, og det oppfører seg aldeles eksemplarisk. Det har til og med vært gjennom en flytteprosess uten å ta skade. Kan anbefales!
@shygirl@ Skrevet 22. februar 2004 #9 Skrevet 22. februar 2004 Comfort-kjeden selger flott rimelige innredninger til baderom. Netto er også billig og bra...
Nøtteliten Skrevet 22. februar 2004 #10 Skrevet 22. februar 2004 Vi var kjempeheldige å fant den innredninga vi ville ha nedsatt fra 23000 til 6000.. Kjøpte den på flekken selv om det var utstillingsmodell.. Kan lønne seg å følge med på salg noen ganger. Vi kjøpte innredninga på byggmakker av alle steder da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå