Gå til innhold

Big bite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en viss anelse om hva en helg, grov baguette fra big bite inneholder av kalorier? Blir ofte en slik til lunch eller etter skoletid. Hva jeg har på varierer, men ofte tunfisk og karrikylling. :)

Anonym poster: a9b71cadf08f1425ef2766e2c4409d85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Jeg tipper ca 400/ 500 ? Karrikyllingen er jo i en slags røre og helt sikkert ikke fra renskåret brystfilet akkurat.. og i tillegg er det kanskje litt smør og remulade på?

Skrevet

Jeg tror 4-500 kcal for en halv.. De hele man kan kjøpe er jo enorme...

Anonym poster: 6da4fc5edf9659b17e0d9b9171b18816

Anonym poster: 6da4fc5edf9659b17e0d9b9171b18816

Skrevet

Noen som har en viss anelse om hva en helg, grov baguette fra big bite inneholder av kalorier? Blir ofte en slik til lunch eller etter skoletid. Hva jeg har på varierer, men ofte tunfisk og karrikylling. :)

Anonym poster: a9b71cadf08f1425ef2766e2c4409d85

eneste jeg vet er at det grove brødet har flere kcal enn det hvite hos bigbite. Det grove er visstnok tilsatt sirup.

• 3 måneder senere...
Skrevet

jeg lurer også på det .. hvor mye kalorier er det i en halv, grov bagett med ost, skinke, salat, agurk og smør? :-)

Skrevet

Er nok langt mer i den med tunfisk og karrikylling kontra for eksempel skinke.. Dressingene kjøttet ligger i er majones med ulike typer krydder, og majones har vel en 750 kcal/100 gr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...