AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Jeg må ha hjelp før det bikker helt for meg:P Siste 3-4 mnd har jeg mistet og mistet og atter mistet hår. Årsaken er enda ukjent. Men mest sannsynlig ikke noe feil med meg.. Uansett da jeg merkbart er tynnere må dette stoppes. Men har ett problem... Som også kan være årsaken.. Jeg har hodebunn i ubalanse, den er fet og nye hår kommer ikke ut ( fått dette konstantert).. Hva gjør jeg? Shampo for håravfall eller mot fed hodebunn?? Og gjerne typer.. Anonym poster: 726a49e8acfebbc48ce237ae30baa079
Makeupgeek Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 (endret) Jeg røytet litt før, men så begynte jeg med omega-3 kapseler og det funket kjempebra! Et kjerringråd mot tynt hår er å lage seg en blanding av ølgjær og drikke den. Man tar en teskje med ølgjær og blander det ut i et glass med vann og drikker det. Ølgjær skal inneholde mye B-vitaminer, og det skal være veldig bra for hårvekst. Du kan også kjøpe ferdige kosttilskudd med B-vitaminer. Det er kanskje litt lettere å få i seg enn en blanding av ølgjær og vann? Dette rådet har jeg ikke prøvd selv, men det er hentet fra kjerringrad.no Du kan også lese om hva du bør gjøre her: http://www.vitusapotek.no/Sykdom-og-plager/Hud-og-har/Torr-hodebunn/ Endret 12. september 2012 av Makeupgeek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå