love101 Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Jeg har dessverre ikke spesielt peiling på datamaskiner, og derfor lurer jeg på følgende om bærbare pc`er. Hva er en bra bærbar pc? Skal kjøpe bærbar pc til kjæresten min til jul, og ønsker at han ikke ender opp med en helt forferdelig pc. Noen pc`er dere vil anbefale? Untatt Macbook så klart.
Gjest Høymann Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Jeg har dessverre ikke spesielt peiling på datamaskiner, og derfor lurer jeg på følgende om bærbare pc`er. Hva er en bra bærbar pc? Skal kjøpe bærbar pc til kjæresten min til jul, og ønsker at han ikke ender opp med en helt forferdelig pc. Noen pc`er dere vil anbefale? Untatt Macbook så klart. Er litt vanskelig å definere "En bra pc" når jeg ikke vet hva personen skal bruke den til.
TMB Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Som Høymann sier. Skal han bruke den til spilling? videoredigering? eller bare høre på musikk, se tv-serier og surfe på nettet?
love101 Skrevet 13. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2012 Altså.. han surfer mye, spiller litt. Gjør mye lekser, design og lignende. Prisklasse: ikke så dyr som mac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå