Gå til innhold

Jeg skal på date til helga og gruer meg skikkelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske nylig kommet ut av et langt forhold og det er kanskje egentlig for tidlig å gå på date nå. Egentlig. Men han jeg skal på date med er en jeg har kjent i mange år, truffet noen ganger opp gjennom årene og som jeg stoler på. I en periode var det slutt i det forholdet jeg har vært i og da traff jeg denne mannen "endel" (en helg i mnd). Men vi har alltid vært på fest de gangene vi har truffet hverandre.

Nå har vi bestemt oss for å begynne forfra, og bare ta ting helt med ro og se hva som skjer. Ingen av oss er intr i noe forhold nå med det første, men vi liker hverandre godt og vil bli bedre kjent. Men det skremmer meg skikkelig å gå ut å spise med han uten å være full eller være på vei til å bli full. Åh, det høres fælt ut, men jeg har flere ganger tidligere fått høre at jeg er så kjedelig, at jeg bare prater om barna, bare prater om det samme and so on. Så jeg er ærlig talt skikkelig redd for å være dørgende kjip og kjedelig!! :(

Anonym poster: a1c03c1664c75413387d906b7f352ed0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis du virkelig snakker om kjedelige ting noen ganger, hva er vitsen med å late som om du er interessant? Vær naturlig. Slapp av og ha en god kveld med denne mannen. Det er bra at dere kjenner hverandre litt fra før. Har han initiert et møte med deg, så er du ikke kjedelig i hans øyne.

• Liker 1
Skrevet

Ikke tenk på at du er kjedelig :klem: Hvem er det som har sagt det? Eksen? Min eks synes nok også jeg er kjedelig, og bare ser rart på meg når jeg sier at mange faktisk synes jeg er morsom og interessant (det er faktisk noe jeg ofte får komplimenter for). Men kommunikasjonen mellom oss låste seg av mange grunner, og vi fikk ikke vist hverandre våre beste sider (evt hadde ikke forståelse for den andres styrker...). Du må selvsagt gjerne prate om noe annet enn barna dine også, men det viktigste uansett er at du må kunne være deg selv sammen med ham :) Hvis han liker deg synes han garantert ikke du er kjedelig, og min erfaring er at omtrent alt kan være interessant og meningsfylt om det kommer fra noen jeg klikker med. Det må være "lov" å snakke om kjedelige og hverdagslige ting også...

Anonym poster: 26e686fb84fc930ec43b497aae967b06

• Liker 1
Skrevet (endret)

Som alle sier; ikke tenk på deg selv som kjedelig. Det er normalt å tenke at man selv er for kjedelig og lever et for rutinebasert liv til at noen kan finne deg interessant eller fascinerende. Svært, svært, svært få lever spennende jetset-liv a la Paris Hilton, eller like fartsfylt som James Bond eller Indiana Jones, eller like standsmessig og pompøst som i Downton Abbey. De fleste mennesker lever normale A4-liv.

Dessuten er det viktig å merke seg at ikke alle orker å være på farten hele tiden og være turbo. Noen liker faktisk å være kjedelig. A4-livet søkes av mange fordi det er en trygg havn.

Aldri fake din personlighet. Ikke en gang for å gjøre karen din til lags. Et forhold basert på et skuespill der du ikke er deg selv fullt og helt vil rakne før eller senere. Come as you are.

Endret av Pene sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...