Gjest Hulderjenta Skrevet 21. februar 2004 #1 Del Skrevet 21. februar 2004 ...som kan hjelpe meg å forklare hvordan man skifter ringetone..? Husker ikke hvordan jeg gjør det.. Noen (les: sambo) har klart å forandre på ringetonen med en feil, men jeg vil ha tilbake den lyden vi hadde. Har knottet i veg, men får det ikke til... Hjelp..? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pedro Skrevet 21. februar 2004 #2 Del Skrevet 21. februar 2004 Har du forsøkt å lese instruksjonsboken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. februar 2004 #3 Del Skrevet 21. februar 2004 Når alt annet slår feil- les bruksanvisningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. februar 2004 #4 Del Skrevet 21. februar 2004 Underforstått problem 2: Instruksjonsbok borte vekk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. februar 2004 #5 Del Skrevet 21. februar 2004 Du kan laste ned bruksanvisningen på www.doro.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pedro Skrevet 21. februar 2004 #6 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg legger alle instruksjonsbøker for alle mulige duppeditter i en liten koffert, og prøver å huske hvor kofferten er. Prøv selv, livet blir enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. februar 2004 #7 Del Skrevet 21. februar 2004 Tusen takk!! :bukke: Nå fikk jeg det jaggu meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå