Gå til innhold

Fordelskort? Andre enn trumf?


Jadamasa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tjener noe mer bonus ved å ha Trumf Visa og ikke bare Trumf, i tillegg har jeg Coop-kort og Bank Norwegian-kort, som alle gir bonus.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Er det verdt å betale 300 kroner for et Coop-kort? Jeg har aldri hatt Coop-kort før, men ser jo at mange har det. Handler på Coop-butikker innimellom. Noen som vet om de har tjent noe på å ha Coop-kort? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det verdt å betale 300 kroner for et Coop-kort? Jeg har aldri hatt Coop-kort før, men ser jo at mange har det. Handler på Coop-butikker innimellom. Noen som vet om de har tjent noe på å ha Coop-kort? :)

300 er bare et depositum. De får du tilbake om du velger å melde deg ut av Coop. For min del har jeg spart en god del på å ha kortet, ettersom de ofte har veldig gode medlemskupp. Den ene prosenten jeg får hver gang jeg bruker kortet, merker jeg imidlertid ikke mye til..

Anonym poster: 12d57a55643dff5e26229f7920aad253

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

300 er bare et depositum. De får du tilbake om du velger å melde deg ut av Coop. For min del har jeg spart en god del på å ha kortet, ettersom de ofte har veldig gode medlemskupp. Den ene prosenten jeg får hver gang jeg bruker kortet, merker jeg imidlertid ikke mye til..

Anonym poster: 12d57a55643dff5e26229f7920aad253

Ok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

300 er bare et depositum. De får du tilbake om du velger å melde deg ut av Coop. For min del har jeg spart en god del på å ha kortet, ettersom de ofte har veldig gode medlemskupp. Den ene prosenten jeg får hver gang jeg bruker kortet, merker jeg imidlertid ikke mye til..

Anonym poster: 12d57a55643dff5e26229f7920aad253

Det er derfor jeg har Coop-kort også. Føler jeg får veldig mye mer igjen på Trumf-kortet enn på Coop-kortet, men jeg er usikker på hvor jeg handler mest. Uansett har jo Coop gode medlemstilbud som du sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 er bare et depositum. De får du tilbake om du velger å melde deg ut av Coop. For min del har jeg spart en god del på å ha kortet, ettersom de ofte har veldig gode medlemskupp. Den ene prosenten jeg får hver gang jeg bruker kortet, merker jeg imidlertid ikke mye til..

Anonym poster: 12d57a55643dff5e26229f7920aad253

trumf kort er 1 prosent . coop kort er 3 prosent.

Anonym poster: 2b94d576c2c92740f2c5a22793803d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du bil og trenger bensin så kan du skaffe YXbonuskort som gir 30øre i rabatt per liter på YXstasjoner. Bonusen blir utbetalt i januar/februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trumf kort er 1 prosent . coop kort er 3 prosent.

Anonym poster: 2b94d576c2c92740f2c5a22793803d84

er ikke coop-prosenten ulik etter hvor i landet du bor? Her jeg bor tror jeg det bare er en prosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trumf kort er 1 prosent . coop kort er 3 prosent.

Anonym poster: 2b94d576c2c92740f2c5a22793803d84

Det er kun om man har kredittkortet, og da får man 3% hos Trumf også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun om man har kredittkortet, og da får man 3% hos Trumf også.

Nei, de har satt den ned til 2%, på Trumf altså. Det er 1% på andre varer, dvs i andre butikker (ikke konkurrenter selvsagt). Så har man jo trippel-trumf, som er henholdsvis 3% for de som ikke har Trumf Visa, og 4% for oss som har det.

Men, jeg har både Trumf Visa og Coop brukskort/kredittkort, og jeg tjener en god del på dem, men det er også fordi jeg bruker disse kortene til all annen handel også. F.eks: jeg kjøpte sydenferie for 12000 kr. Jeg fikk da igjen 120 kr. Klart det er ikke all verdens, men det blir jo litt hvis man bruker kortet stort sett over alt.

Jeg har begge fordi jeg uansett handler mest både på Coop og Kiwi.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke coop-prosenten ulik etter hvor i landet du bor? Her jeg bor tror jeg det bare er en prosent.

Hvis du har Trondoskort og bruker det i Orkla, får du 1 prosent. Bruker du Trondoskort i Trondos får du 3 prosent.

Det koster forresten ikke 300 kr å bli medlem alle steder. Noen steder koster det 100 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får inn ca. 1000 kr i året på Coop-kortet. Jeg bruker kortet hver gang jeg handler på en coop-butikk, men det jeg får mest inn på er bensinbruken. Her jeg bor er Esso-stasjonen stort sett alltid billigst, og i tillegg får jeg 35 øre inn på coop-kortet for hver liter jeg fyller. På Statoil får jeg 30 øre pr liter jeg fyller.

Jeg lar pengene stå på Coop-kortet inntil jeg har fått et beløp der som jeg kan bruke på f.eks. ferie eller noe annet som koster en del. Man får rente på pengene, inkludert de 300 kr. man betaler i depositum. Så det koster jo ikke noe å ha coop-kort i grunnen, det er bare tvungen sparing.

I tillegg kan du bruke Coop-kortet på Kapp Ahl (3%), få 10% rabatt på enkelte Netcom-abonnementer, få billigere hotellovernattinger og egne medlemspriser i coop-butikker.

Det som er viktig å huske på uansett hva slags kort man har er at man må passe på å ikke la seg blende av kortet. Ikke handle på coop bare fordi du har kortet, men vær prisbevisst og handle der det til enhver tid er mest lønnsomt dersom du er opptatt av å spare penger.

Anonym poster: 28460f87f3f4463374466e1c532e39bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...