AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Puppene mine blir virkelig bare større og større, og nå har jeg vokst ut av enda en størrelse etter å ha lagt på meg noen kilo. Finnes så store størrelser i noen av kjedebutikkene eller MÅ jeg til undertøysbutikk? Som student har jeg egentlig ikke råd til 7-800 kroner per BH, men trenger jo skikkelige BH'er. Vil at det skal se litt pent ut også, virker som om det meste som er tilgjengelig er bestemor-BH'er... Anonym poster: 8c9aaf0a7042ec41082157f9d47d0280
Fashionistaen Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Change har jo opptil str. H vet jeg. De billigste ligger vel på rundt 200, noe som jeg synes en må beregne å bruke på en bh. For all del, ikke kjøp fra kjedebutikker, som regel synes jeg de stikker/er vonde rett og slett i forhold til de man får kjøpt på undertøysbutikk (selvfølgelig med et par unntak også). Hvis pris er problemet, går det vel uansett an å prøve i butikk for og så bestille på nettet fra utlandet?
Lizbeth Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Cubus, Lindex og H&M har ofte noe? Ellers anbefaler jeg CHANGE Bruker selv 65g-h, så kjenner til problemet
Gjest Gaea Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Liker også Change, de koster ikke mer enn 2-500, de fleste noe midt i mellom. Synes ikke det er så ille pris, merker forskjell på kvaliteten, så de holder nok lenger. Behaglige også
Gjest Cupcakes Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 (endret) Change går helt opp til J i cup. Og de fleste modellene dems er ikke så altfor dyre heller. Snbefaler virkelg Change når man trenger mer enn en C cup Endret 11. september 2012 av Cupcakes
Orchideae Skrevet 11. september 2012 #6 Skrevet 11. september 2012 Change har! De har ofte tilbud (iallefall her jeg bor) og de måler deg slik at du får akkurat riktig størrelse. Server viktig når man har store pupper, fordi de blir tunge for ryggen. Dessuten er kvaliteten myyyyye bedre! Kjøpte for ca. 6 mnd siden tre sett på change på tilbud, det kom vel på 7-800 kroner. Synes ikke det er så ille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå