Lille Blåklokke Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Ohhh. I dag er det akkurat 2 uker og 6 dager til jeg henter vår nydelige lille rakker i oslo :D Jeg klarer nesten ikke vente, har sommerfuler i magen og føler meg nesten forelsket:p Vi har allerede kjøpt reisebur til han og sett på annet vi må kjøpe. Omemøblert stua litt, slik at det blir litt større plass. Og funnet ut hvor vi skal sette senga hans. Så morro. Det er foresten en liten eurasier valp vi skal ha. Første hunden vår Vil også takke de av dere som i en tidligere post jeg la ut, med spørsmål om å kjøpe en valp fra en oppdretter dær valpe mamman hadde patella 0/1. Takk for at dere var ærlige og frarådet oss om å kjøpe dærifra. Nå har venter vi valp fra en seriøs oppdretter som vi føler oss veldig trygg på. Måtte bare dele gleden min litt med dere :D 2
Gjest Fairydust Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Så koselig!! Som jeg sier til alle kommende hundeeiere: Valpetiden er tung, men dyrebar! Ha tålmodighet til valpen, selv i de mest irriterende øyeblikk når ting virker håpløst. Når hunden er voksen vil du savne det lille lodne vesenet som fulgte deg i hælene overalt. Valper er herlige, hunder er herlige. Bli gode hundeeiere - bruk positiv trening, ikke fysisk straff!! Lykke til
Lille Blåklokke Skrevet 10. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2012 Så koselig!! Som jeg sier til alle kommende hundeeiere: Valpetiden er tung, men dyrebar! Ha tålmodighet til valpen, selv i de mest irriterende øyeblikk når ting virker håpløst. Når hunden er voksen vil du savne det lille lodne vesenet som fulgte deg i hælene overalt. Valper er herlige, hunder er herlige. Bli gode hundeeiere - bruk positiv trening, ikke fysisk straff!! Lykke til Hei. Takk for tilbakemelding. Ja er inneforstått med at den tiden blir både koselig, morro, frustrerende, tung og sjarmerende Men dette er noe man bare må forvente seg, de er jo bare små babyer:) Skal bruke masse positiv trening (har lest at eurasier kan være litt sta på trening). Jeg tror ikke på fysisk straff på dyr, og hadde aldri klart og legge hånd på dem. Greier nesten ikke skade en flue engang:p Dette blir en spennende ny erfaring.
Mnaari Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Så heldig du er! Er valpesjuk selv jeg, selv om det bare er ett år siden sist. Valpetiden er slitsom, men samtidig helt fantastisk. Nyt den!
Rainbow Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Awww, heldiggris! Samboeren og jeg skal også sannsynligvis ha eurasier! Det blir ikke før til neste år, da. Hvilken oppdretter har dere kjøpt fra? Vi gleder oss veldig, samtidig som det er skummelt og spennende. Har vokst opp med hund begge to, men da var vi jo barn og ungdom, så foreldrene våre hadde ansvaret. Du må oppdatere om hvordan det går, og hvordan det er å ha en liten eurasiervofs i hus!
Gjest Skrevet 11. september 2012 #6 Skrevet 11. september 2012 Gratulerer og lykke til! Er valpesyk så det holder selv, men har en liten rakker her på 1 1/2 år som fortsatt har valpenykker så en ny frister ikke enda :tounge:
jente-23 Skrevet 11. september 2012 #7 Skrevet 11. september 2012 Så moro! Vi fikk valp i sommer og du har masse og glede deg til. Helt umulig å bli veldig sint (ihvertfall ikke lenge) på en liten rakker som bare vil leke, men det er litt frustrasjon når hun småbiter på hender og føtter eller vil ha maten som står på benken. hehe. men det er mest av alt KOS! :D
Gjest Badebuksa Skrevet 11. september 2012 #8 Skrevet 11. september 2012 Lykke til! Valpetiden er slitsom og skummel. Men de er søte og (men i mine øyne, ikke like søte som voksne, rolige dyr!).
Fandenivoldsk Skrevet 12. september 2012 #9 Skrevet 12. september 2012 Så moro at dere skal ha Eurasier! Hvem har dere kjøpt fra? Savner litt å ha en liten kosebamsevalp i hus, selv om valpe-raptusene kunne gjøre meg sprø :D
Lille Blåklokke Skrevet 13. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2012 Awww, heldiggris! Samboeren og jeg skal også sannsynligvis ha eurasier! Det blir ikke før til neste år, da. Hvilken oppdretter har dere kjøpt fra? Vi gleder oss veldig, samtidig som det er skummelt og spennende. Har vokst opp med hund begge to, men da var vi jo barn og ungdom, så foreldrene våre hadde ansvaret. Du må oppdatere om hvordan det går, og hvordan det er å ha en liten eurasiervofs i hus! Ja vi gleder oss så ufattelig mye. Var på hytta i tre dager nå nettopp, og vi fantaserte så om hvordan det blir og ha han med oss dit :D Gikk tur og fant plasser hvor vi skal ta han med oss. Planla hvor og hvordan hundehuset hans skal stå osv:) Har også vokst opp med hund, men var også bare lita jente da, så hadde ikke noe annet med det å gjøre enn kosing. Vi har kjøpt fra Bittebits. Var utrolig mange hyggelige oppdrettere jeg kunne valgt fra, men hun hadde valper nå og det er nå det passet best for oss. Føler også at jeg stoler på henne veldig:) Oppdateringer skal du få Så moro at dere skal ha Eurasier! Hvem har dere kjøpt fra? Savner litt å ha en liten kosebamsevalp i hus, selv om valpe-raptusene kunne gjøre meg sprø :D Vi har kjøpt fra bittebits kennel Vi falt helt for Eurasier første gang vi så de. Nydelige hunder <3
Lille Blåklokke Skrevet 13. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 13. september 2012 Takk for svar fra alle dere og gratulasjoner:) I dag kommer det nye bilder, de er 5 uker i dag:D I følge oppdretter er det nå de starter å vise personlighet. Åhh herregud som jeg gleder meg. Føler meg rett og slett forelska:p Har Så lyst til å dra på dyrebutikken og gå amokk med handling Men skal ikke ta helt av, skal bare kjøpe det mest nødvendige. Kanskje et halsbånd med litt bling bling;) haha. Fant et ufattelig morsomt navneskilt til halsbåndet som jeg har lyst på. Svart bein hvor det står med sjokkrosa bokstaver : spoiled rotten. Haha. Følte at det kommer til å passe så bra til han. Nei får vell passe på så han ikke blir for bortskjemt:p
Student-jenta Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Ohhh. I dag er det akkurat 2 uker og 6 dager til jeg henter vår nydelige lille rakker i oslo :D Jeg klarer nesten ikke vente, har sommerfuler i magen og føler meg nesten forelsket:p Vi har allerede kjøpt reisebur til han og sett på annet vi må kjøpe. Omemøblert stua litt, slik at det blir litt større plass. Og funnet ut hvor vi skal sette senga hans. Så morro. Det er foresten en liten eurasier valp vi skal ha. Første hunden vår Vil også takke de av dere som i en tidligere post jeg la ut, med spørsmål om å kjøpe en valp fra en oppdretter dær valpe mamman hadde patella 0/1. Takk for at dere var ærlige og frarådet oss om å kjøpe dærifra. Nå har venter vi valp fra en seriøs oppdretter som vi føler oss veldig trygg på. Måtte bare dele gleden min litt med dere :D Så koselig!! gratulerer så mye:) Jeg og sambo henter vår første Cocker om tre uker, vi gleder oss så mye:) Ha en go helg!
Student-jenta Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Så koselig!! gratulerer så mye Jeg og sambo henter vår første Cocker om tre uker, vi gleder oss så mye Ha en go helg og lykke til!
Lille Blåklokke Skrevet 14. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 14. september 2012 Så koselig!! gratulerer så mye Jeg og sambo henter vår første Cocker om tre uker, vi gleder oss så mye Ha en go helg og lykke til! Åhh så morro. Vet hvordan du føler deg:) Hvor skal du hente den? God helg til deg også
Lille Blåklokke Skrevet 22. september 2012 Forfatter #15 Skrevet 22. september 2012 Nå er det bare 1 uke og 1 dag igjen til rampen min skal hentes. Åhh så tregt tida går. Vil ha han hær nå Fikk nye 6 ukers bilder av han i går, fyyyyy fader så nydelige små tasser. Er helt forelska. Drømmer om han om natta og tenker på han hele dagen. (Kokooo) xD Fikk en pakke i posten i går med saker jeg hadde bestillt. Morro. Der var det, kloklipper, klikkere, tyggebein med vaniljelukt, kong puppy aktivitetsball og noen godbiter av 100% kylling. Det som mangler nå er noe han kan ligge på både på rommet og på stua. Halsband og sele, shampoo, børste, bur, mat samt litt leker.
Gjest Fairydust Skrevet 22. september 2012 #16 Skrevet 22. september 2012 Så flott!! Spennende dette. Angående noe å ligge på. Tispa vår ligger på lammeskinn. Lammeskinn finner man på forskjellige møbelforretninger. Om det er noe slikt du er ute etter.
Lille Blåklokke Skrevet 22. september 2012 Forfatter #17 Skrevet 22. september 2012 Så flott!! Spennende dette. Angående noe å ligge på. Tispa vår ligger på lammeskinn. Lammeskinn finner man på forskjellige møbelforretninger. Om det er noe slikt du er ute etter. Ja, det hadde kanskje ikke vært så dumt. takk for tips.
Rainbow Skrevet 22. september 2012 #18 Skrevet 22. september 2012 Awww! Misunneliiiig!! Skjønner godt du gleder deg masse!!
Lille Blåklokke Skrevet 22. september 2012 Forfatter #19 Skrevet 22. september 2012 Awww! Misunneliiiig!! Skjønner godt du gleder deg masse!! :D jaaa. Men snart er det jo din tur også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå