Gjest Gjest Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 nå er jeg virkelig lei av å lese svar fra kg-brukere.det er så mye pus og nuss,"la han få tid","det kan skyldes depresjon","har dere snakket om det","kommunikasjon er alfa omega"...ÅH..JEG SPYR AV DERE.er dere full i p-piller,p-stav,p-plaster,p-pute,kobber spiral o det som er.dere har vel et par sex leketøy for å utvide deres seksuelle horisont.....
Gjest Aphrodite Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 Ta deg en ti-minutter. Du er helt åpenbart litt for frustrert.
Gjest Vampen Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Hva slags svar vil du ha da? Problemer i samlivet? Kok en kuhale, krydre den med kanel, stikk den opp i rumpa og hopp rundt på ett bein mens du plystrer Ja, vi elsker - en sikker løsning på alt fra ufrivillig barnløshet til mistanke om utroskap. 10
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #7 Skrevet 10. september 2012 Lurer på hva som er vitsen med å lage et innlegg med bare tull? Altså, hvis du er lei av noe kan du som en voksen person gjøre to ting: 1. Gå 2. Forklare Du har feilet på begge, eneste du har prøvd på er å fornærme,noe du heller ikke har greid. Jeg har også vært middels irritert over noen av svarene på typisk "hva er det som feiler typen min spørsmål" for alt handler tydligvis om at han er misforstått og "ts" er en dårlig kjæreste. tråd:Han svarer ikke på sms! Han ser sms fra meg,men lar være å svare! svar:VEL,han er ikke sms typen,kanskje du skulle ha tenkt på det før du fikk kjæreste?? herreguuuud,noen jenter vet ingenting om gutter! tråd:Typen min er utro..Igår så jeg en facebook melding han fikk av en jente og bla blab la svar: herreeegud,snooooka du på face? det hadde jeg aldri gjort! du er en dårlig kjæreste! (ikke alle er sånn altså,men mange tar helst mannens side for å selv forsikre seg om at de hadde vært bedre kjæreste enn ts selv) Anonym poster: 71f85dea7a8ca4cfc02f2626f25ad3de 1
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2012 #8 Skrevet 10. september 2012 "spør om han kan evt stimulere deg hvis han ikke klarer å gjennomføre samleie" hva er dette for noe?det høres jo ut som å torturere seg selv.dette er jo en vanlig kg-kommentar som høres helt sykelig ut.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. september 2012 #9 Skrevet 10. september 2012 (endret) Da foreslår jeg zomba dansing eller dvergkasting. Eller kanskje lodo? Ellers er det tegn på at man går på p-piller og det er til å spy av! Endret 10. september 2012 av Evilposelos 1
Gjest "gjest" Skrevet 10. september 2012 #10 Skrevet 10. september 2012 nå er jeg virkelig lei av å lese svar fra kg-brukere.det er så mye pus og nuss,"la han få tid","det kan skyldes depresjon","har dere snakket om det","kommunikasjon er alfa omega"...ÅH..JEG SPYR AV DERE.er dere full i p-piller,p-stav,p-plaster,p-pute,kobber spiral o det som er.dere har vel et par sex leketøy for å utvide deres seksuelle horisont..... Stakkars deg, la deg omfavne av våf klamme kosemoseomsorg.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2012 #11 Skrevet 10. september 2012 Da foreslår jeg zomba dansing eller dvergkasting. Eller kanskje lodo? Ellers er det tegn på at man går på p-piller og det er til å spy av! dette skjønner jeg ingenting av.men det er tydlig at jeg er alene om mine meninger
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. september 2012 #12 Skrevet 10. september 2012 Tror du burde vurdere å slutte på hormonell prevensjon. Du blir så hissig av det.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2012 #13 Skrevet 10. september 2012 en blir sløv og usaklig av østrogenpreparater.det vises tydelig her på kg.regner med at de fleste her går på et eller annet p-preparat.
Gjest O___o Skrevet 10. september 2012 #14 Skrevet 10. september 2012 nå er jeg virkelig lei av å lese svar fra kg-brukere.det er så mye pus og nuss,"la han få tid","det kan skyldes depresjon","har dere snakket om det","kommunikasjon er alfa omega"...ÅH..JEG SPYR AV DERE.er dere full i p-piller,p-stav,p-plaster,p-pute,kobber spiral o det som er.dere har vel et par sex leketøy for å utvide deres seksuelle horisont..... Jeg, som selvutnevnt KGs største megge, liker å tro at jeg er med på å skape likevekt, ved å være nettopp det. ( Hey! la oss se hvor mange O___o kan trege på seg ved å skrive " jaok ") 1
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 10. september 2012 #15 Skrevet 10. september 2012 Hva slags svar vil du ha da? Problemer i samlivet? Kok en kuhale, krydre den med kanel, stikk den opp i rumpa og hopp rundt på ett bein mens du plystrer Ja, vi elsker - en sikker løsning på alt fra ufrivillig barnløshet til mistanke om utroskap. Takk for de livlige bildene jeg fikk i hodet mitt av denne posten 1
Gjest Søgni Skrevet 10. september 2012 #16 Skrevet 10. september 2012 Mitt inntrykk er absolutt ikke at de som starter en tråd med et (samlivs)problem blir oversvømt av kosemosing. Heller det motsatte! Grunnen til at noen "tar den andre partens side" og/eller foreslår kommunikasjon er vel gjerne at det er to sider av en sak, og at ingen her inne kan vite hva kjæresten til trådstarteren tenker/mener/føler/synes. Noe mange trådstartere ser ut til å tro. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #18 Skrevet 11. september 2012 Jeg, som selvutnevnt KGs største megge, liker å tro at jeg er med på å skape likevekt, ved å være nettopp det. ( Hey! la oss se hvor mange O___o kan trege på seg ved å skrive " jaok ") Å? Har aldri lagt merke til deg engang. Anonym poster: 26fe83fbc02270b79a1d8d2640a5011f
RoH Skrevet 11. september 2012 #19 Skrevet 11. september 2012 Skrives en masse som faktisk er helt uten interesse. Men innimellom lærer jeg faktisk en del av folk med erfaring.
Havbris Skrevet 11. september 2012 #20 Skrevet 11. september 2012 en blir sløv og usaklig av østrogenpreparater.det vises tydelig her på kg.regner med at de fleste her går på et eller annet p-preparat. Niks. Er ferdig med å få barn og er ferdig med overgangsalder. Hvis jeg er sur så er surheten helt ekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå