Holahoy Skrevet 29. januar 2014 #22 Skrevet 29. januar 2014 (endret) TS her. Jeg bestemte meg til slutt for Decleor serien. Jeg prøvde rensekremen og fuktighetskremen idag, men jeg merker at huden min kjennes stram ! Rensekremen er den "for alle hudtyper" den som heter noe med "3 in 1". Den skal både rense og fuktiggjøre! Så jeg forstår ikke hvorfor huden min kjennes stram etter den!!!! Markedsføring ass!!! Og fuktighetskremen er den som heter noe med "nutri... for tørr hud. og den er også ment for å fuktiggjøre. Så jeg forstår ikke :/ Jeg skal si det akkurat som det er: Fordelen med produktene er at huden min er blitt silkemyk som en baby´s rumpe. Men likevel kjennes huden stram, selv etter påført dagkrem. Kan det ha noe med at jeg brukte MD peeling mellom Decleor rens og fuktighetskrem? Brukte peelingen fordi jeg fikk plutselig en kvise ved haka (første gang i mitt liv jeg har fått en kvise akkurat der. Har jo bytta mye mellom produkter..) Decleor produktene jeg har er verken beregnet direkte for acne-problemhud (for det har jeg ikke) , ei heller direkte for anti-age. Så hvorfor blir huden min stram. Kanskje jeg bare må vende meg til den. Er ikke rik for tiden, har jo nettopp betalt for dem. Så de må brukes... jaja. Endret 29. januar 2014 av Holahoy
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #23 Skrevet 30. januar 2014 Hvis huden din føles stram (som ett nr for lite på en måte) er den ikke tørr, men fuktfattig. Hvis du derimot støver/flasser har du en tørr hudtype. Hvis du er fuktfattig og bruker Decleor Nutridivine blir det helt feil. Har du en tørr hudtype skal du bruke den, har du fuktfattig hudtype skal du bruke Decleor Hydra Floral kremen som gir fukt. En tørr hudtype trenger fett, en fuktfattig hudtype trenger fukt/vann. Når du først i innlegget skriver at du har problemer med kviser, men en tørr hudtype, tenker jeg at du kanskje tenker litt feil. Mulig du ikke har tørr hudtype i det hele tatt. Tørre hudtyper kjennetegnes av at de sjelden får kviser, hudormer, store porer, men at de flasser/støver. Anonymous poster hash: ceccd...468
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå