@shygirl@ Skrevet 22. februar 2004 #21 Skrevet 22. februar 2004 Oj.. Er det fastelaven i dag?? Opsie... Har ikke fått med meg det. Jeg svarte ja... *løpe opp på kjøkkenet for å sette i gang* Boller må man ha! *yummie*
Saeria Skrevet 22. februar 2004 #22 Skrevet 22. februar 2004 Skal ikke lage boller. Har kjøpt dem, jeg. Ære være latskapen, men krem skal piskes og melis skal strøs på.
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2004 #23 Skrevet 22. februar 2004 Kremfløte var utsolgt. Folk er jo gale. Jeg er sikker på at mange har kjøpt mye mer kremfløte enn de egentlig trenger og dermed fikk ikke jeg noe. Og så bakte jeg boller allikevel, brukte tørrgjær som vanligvis ikke er noe problem, men i dag ble bollene som erter. bollerter.... Da er det like greit at jeg ikke fikk noe kremfløte for de er for små til å deles nesten.... Men gode er de - og spises skal de sammen med kakao....
Gjest Zalomine Skrevet 22. februar 2004 #24 Skrevet 22. februar 2004 Jeg kjøpte bare EN krempakke! Og vi trengte jo ikke hele heller, men de selger ikke mindre kartonger enn den 1/3 liter eller hva det er med kremfløte. Ikke min feil at du ikke fikk, altså... Våre boller med tørrgjær hevet seg utmerket....
Vendela Skrevet 22. februar 2004 #25 Skrevet 22. februar 2004 Ja,bakte fastelavensboller tidligere i dag :-)
Arwen Skrevet 22. februar 2004 #26 Skrevet 22. februar 2004 Og så bakte jeg boller allikevel, brukte tørrgjær som vanligvis ikke er noe problem, men i dag ble bollene som erter. bollerter.... Tørrgjær trenger litt varmere væske en fersk gjær
-Fisken- Skrevet 22. februar 2004 #27 Skrevet 22. februar 2004 Bakte boller i siste liten, ettersom vi skulle bort og jeg ville ha med meg noe. Var innom tre bensinstasjoner, ingen kremfløte, men fant tilslutt sånn krem på flaske
Gjest Starya Skrevet 22. februar 2004 #28 Skrevet 22. februar 2004 I dag ble det boller ja, for første gang på endel år. Hadde fløtekrem blandet med vaniljekrem i, og nå er det masse kremrester i kjøleskapet som blir stående til det må kastes.. Også blir det boller til lunsjen i morra.
Gjest Jamila Skrevet 22. februar 2004 #29 Skrevet 22. februar 2004 Jeg bakte! Hveteboller, kanelboller og boller med vaniljekremfyll. Mmmm! Og for første gang slapp jeg unna med en (dvs 3) porsjoner, for alt ble vellykket.
Redhead Skrevet 23. februar 2004 #30 Skrevet 23. februar 2004 Baker boller i dag jeg (har en deig stående til heving).
Gjest Nicoline Skrevet 23. februar 2004 #31 Skrevet 23. februar 2004 Nei, jeg spiste ikke en eneste fastelavensbolle - spurte ungene om jeg skulle bake - de sa nei og det var jeg veldig glad for ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå