Gå til innhold

Hvordan sjekke opp/få mer kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ønsker råd og tips. Har øye for ei jente. Vet ikke noe om henne, har kun handlet med henne i restauranten hun jobber i. Hvordan kan man gå frem for å få mer kontakt/sjekke opp henne? Inntrykket mitt er at hun kan vere interessert. Vanskelig når i denne settingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å starte med å spørre henne; hatt en lang dag?/travel dag på jobb?/mye å gjøre?

Også begynner hun å legge ut i det lange å brede om travle kunder osv, også kan du si: jeg heter **** forresten. Bor du er i området?

Også fortsetter hun med: ja/nei jeg bor blablablablabla.

Også sier du: jeg bor blablablablabla, er ikke så langt unna deg. Kanskje du vil finne på noe en dag?

Skrevet

Feiget ut, ble bare hei ha d og smil, fredag prøver jeg igjen, var så nervøs at jeg var kvalm før jeg gikk å spiste

• Liker 1
Skrevet

:)

He he denne er fin , denne må innøves ;)

Skrevet

hva med å starte med å spørre henne; hatt en lang dag?/travel dag på jobb?/mye å gjøre?

Også begynner hun å legge ut i det lange å brede om travle kunder osv, også kan du si: jeg heter **** forresten. Bor du er i området?

Også fortsetter hun med: ja/nei jeg bor blablablablabla.

Også sier du: jeg bor blablablablabla, er ikke så langt unna deg. Kanskje du vil finne på noe en dag?

Noe slikt vil jeg komme til å gjøre, det er en bra måte å kunne få litt smalltalk. Den sjansen går jeg for, ikke noe slibr med dette ;)

Skrevet

Det er mange måter å flå en katt på og like mange måter å angripe denne situasjonen, men fellesnevneren er at du må differensiere deg fra alle andre kundene som er innom hver eneste dag. Både de som er høflige, sjenerte og følger standardskriptet, men også de som er creepy og prøver seg på henne på en klønete og usjarmerende måte.

Et eksempel fra toppen av hodet mitt er om hun kommer bort og skal ta bestillingen din.

Hot servitørhøns: "Hei! Hva kan jeg hjelpe deg med. Hva vil du bestille?"

Seejer: *stort smil og et lurt blikk* "Hei! Hva heter du?"

Hot servitørhøns: "Jeg heter XXX. Hva heter du?"

Seejer: "Jeg heter Seejer og jeg vil gjerne bestille en biff tartar."

Eventuelt:

"Jeg heter Seejer og jeg vil gjerne bestille en biff tartar. Når er du ferdig på jobb?"

Et tenkt eksempel fra toppen av mitt hode.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...