Gjest MrsL Skrevet 21. februar 2004 #1 Del Skrevet 21. februar 2004 Er det noen som har sett fine bilder av brudepiker og deres hårfrisyre? Min brudepike har langt håt til midt på ryggen og lang pannelugg. Har kjøpt tiara til henne i dag, men vet ikke helt hvordan vi skal ordne håret hennes. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 21. februar 2004 #2 Del Skrevet 21. februar 2004 Noe som er veldig enkelt er følgende: Kjøpe STORE krøllspenner fra f.eks H&M. Sett i håret når håret er fuktig (dette går fortere enn å krølle hele håret på de små....). Luftørk. Ta ut spennene, spray. Fest alt håret sammen bak i en slags klype.... klarer ikke helt å forklare hva jeg mener men sånne klyper ble mye brukt på 80-tallet. Når du ser hodet bakfra: En spenne som ser ut som en V bøyes sammen slik at håret faller ut i midten. Fest håret (men usynlige musespenner) litt her og der over spennen slik at den store spennen ikke syntes. Spray - vips og ferdig. Dette blir lekkert syntes jeg. Du kan jo samtidg kjøpe noen blomster og pynte med her og der. Når du skal ha tiara, festes denne som vanlig. Noen som i det hele tatt skjønte hva jeg mente over.....? Huff, dette ble veldig klønete forklart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #3 Del Skrevet 21. februar 2004 Skjønte hva du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 22. februar 2004 #4 Del Skrevet 22. februar 2004 Dersom du vil ha det oppsatt kan du dele håret opp i mange små deler, så tvinner du hver del til den er så tvinnet opp at den snurrer seg rundt seg selv. Så fester du alle disse tvinnene bak i nakken. Sideskill og en blomst eller flere i håret gjør seg også. Håper du skjønner forklaringen - vankskelig å forklare slikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 22. februar 2004 #5 Del Skrevet 22. februar 2004 Vår brudepike, som er min datter, skal til frisøren sammens med bestemor å få satt opp håret....Tenker det blir bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. februar 2004 #6 Del Skrevet 22. februar 2004 Tusen takk for mange svar :-) Kom gjerne med flere. Er litt vanskelig å forestille seg alt det dere skriver, men prøver så godt jeg kan å tenke meg til det. Hadde håpet vi skulle kunne finne noe vi klarte å gjøre selv, men.... Skal forhøre meg med frisøren min og. De må jo ha ekstra folk på jobb den dagen fordi jeg, min mamma og min forlover skal dit :-) Kanskje vi slenger på brudepiken og. Men hva kan vi gjøre med håret hennes om hun ikke vil ha det oppsatt? Mange små jenter som ikke liker å ha noe i håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 22. februar 2004 #7 Del Skrevet 22. februar 2004 Men hva kan vi gjøre med håret hennes om hun ikke vil ha det oppsatt? Mange små jenter som ikke liker å ha noe i håret. Brudepiken deres har langt hår...Om hun ikke skulle ønske å få det satt opp tror jeg det hadde blitt meget pent å rulle håret hennes på store hår-ruller slik at hun fikk store myke krøller.....Er såååå pent!! Skjønner du hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 22. februar 2004 #8 Del Skrevet 22. februar 2004 Brudepiken deres har langt hår...Om hun ikke skulle ønske å få det satt opp tror jeg det hadde blitt meget pent å rulle håret hennes på store hår-ruller slik at hun fikk store myke krøller.....Er såååå pent!! Skjønner du hva jeg mener? Ja, helt enig. Se min tidligere forklaring. Veeeldig enkelt og veeeeldig pent. Tiara kan du fint også ha på, selv om håret er utslått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. februar 2004 #9 Del Skrevet 22. februar 2004 Camie skrev: ibe skrev: Men hva kan vi gjøre med håret hennes om hun ikke vil ha det oppsatt? Mange små jenter som ikke liker å ha noe i håret. Brudepiken deres har langt hår...Om hun ikke skulle ønske å få det satt opp tror jeg det hadde blitt meget pent å rulle håret hennes på store hår-ruller slik at hun fikk store myke krøller.....Er såååå pent!! Skjønner du hva jeg mener? Det hørtes kjempepent ut :-) Kanskje vi skal gå for det. Moren hennes vil helst slippe å ordne håret hennes den dagen. Er vel redd hun ikke skal få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå